- Pon - Pt: 8.00 - 16.00
- ul. Krzywa 13, 60-118 Poznań
- +48 789 731 731
Symfonia Mobilny Handel
- Home
- Produkty-symfonia
- Symfonia Mobilny Handel
Symfonia
Mobilny Handel
Ergonomiczna aplikacja na Androida dla przedstawicieli handlowych pracujących w terenie i wykorzystujących urządzenia mobilne
Mobilny Handel ułatwia wszystkie operacje związane z prowadzeniem sprzedaży w terenie.
Jest to oprogramowanie hybrydowe składające się z aplikacji na telefony i urządzenia wyposażone w system Android oraz dodatku do programu Symfonia ERP Handel, pozwalającego na zarządzanie sprzedażą w biurze i w terenie w czasie rzeczywistym (online).
Poznaj Symfonia Mobilny Handel
Symfonia Mobilny Handel to aplikacja na urządzenia mobilne z systemem Android, która usprawnia pracę przedstawicieli handlowych w terenie. Dzięki niej możesz łatwo i szybko wystawiać zamówienia, faktury czy paragony, obsługiwać gratisy oraz przypominać klientom o niezapłaconych fakturach. Aplikacja umożliwia wygodne planowanie wizyt u klientów, a menedżer sprzedaży może je zatwierdzać bezpośrednio w systemie Symfonia Handel. Dzięki synchronizacji danych w czasie rzeczywistym masz szybki dostęp do aktualnych stanów magazynowych i cen towarów, a także do ich opisów, zdjęć i rysunków, wszystko w swoim smartfonie.
Kluczowe korzyści
- Oszczędność czasu: Szybkie wystawianie dokumentów i przypomnienia dla klientów minimalizują czas pracy.
- Zwiększenie efektywności: Łatwe planowanie wizyt i zatwierdzanie ich w systemie zwiększa efektywność.
- Dostęp do danych: Synchronizacja w czasie rzeczywistym zapewnia aktualne informacje o stanach magazynowych i cenach.
- Wsparcie w terenie: Aplikacja mobilna umożliwia dostęp do wszystkich narzędzi na urządzeniach z Androidem.
- Lepsza organizacja: Integracja z Symfonią Handel zmniejsza ilość ręcznej pracy administracyjnej.

Symfonia Mobilny Handel
Zaawansowana aplikacja dla przedstawicieli handlowych
Cyfryzacja sprzedaży
Za pomocą smartfona możesz wygodnie zarządzać kluczowymi procesami handlowymi, takimi jak planowanie i optymalizacja wizyt u klientów, przeglądanie stanów magazynowych i zamówień, korzystanie z kalendarza wizyt, wystawianie faktur i paragonów, obsługa zamówień, promocji, merchandisingu i wielu innych zadań.
Automatyzacja sprzedaży
Możesz przesyłać wybrane informacje z programu Symfonia ERP Handel, takie jak lista towarów dostępnych do sprzedaży w aplikacji mobilnej, elektroniczne faktury i zamówienia, dane opiekuna handlowego klienta oraz wiele innych.
Mobilna obsługa akcji marketingowych
Mobilny handlowiec może efektywnie planować akcje marketingowe, budować trwałe relacje z klientami oraz dokumentować wizyty u klientów za pomocą zdjęć.
Mobilna obsługa akcji marketingowych
Kierownik działu może planować tygodniowy harmonogram pracy handlowców i modyfikować trasy w programie Symfonia ERP Handel, a handlowiec otrzymuje natychmiastowe powiadomienie na urządzeniu mobilnym.
Chcesz wdrożyć
Symfonia
Mobilny Handel
Napisz do nas!
lub Wyślij e-mail