fbpx

Symfonia
Mobilny Handel

Ergonomiczna aplikacja na Androida dla przedstawicieli handlowych pracujących w terenie i wykorzystujących urządzenia mobilne

Mobilny Handel ułatwia wszystkie operacje związane z prowadzeniem sprzedaży w terenie.

Jest to oprogramowanie hybrydowe składające się z aplikacji na telefony i urządzenia wyposażone w system Android oraz dodatku do programu Symfonia ERP Handel, pozwalającego na zarządzanie sprzedażą w biurze i w terenie w czasie rzeczywistym (online).

Zaufali nam:
Poznaj Symfonia Mobilny Handel

Symfonia Mobilny Handel to aplikacja na urządzenia mobilne z systemem Android, która usprawnia pracę przedstawicieli handlowych w terenie. Dzięki niej możesz łatwo i szybko wystawiać zamówienia, faktury czy paragony, obsługiwać gratisy oraz przypominać klientom o niezapłaconych fakturach. Aplikacja umożliwia wygodne planowanie wizyt u klientów, a menedżer sprzedaży może je zatwierdzać bezpośrednio w systemie Symfonia Handel. Dzięki synchronizacji danych w czasie rzeczywistym masz szybki dostęp do aktualnych stanów magazynowych i cen towarów, a także do ich opisów, zdjęć i rysunków, wszystko w swoim smartfonie.

Kluczowe korzyści

  • Oszczędność czasu: Szybkie wystawianie dokumentów i przypomnienia dla klientów minimalizują czas pracy.

  • Zwiększenie efektywności: Łatwe planowanie wizyt i zatwierdzanie ich w systemie zwiększa efektywność.

  • Dostęp do danych: Synchronizacja w czasie rzeczywistym zapewnia aktualne informacje o stanach magazynowych i cenach.

  • Wsparcie w terenie: Aplikacja mobilna umożliwia dostęp do wszystkich narzędzi na urządzeniach z Androidem.

  • Lepsza organizacja: Integracja z Symfonią Handel zmniejsza ilość ręcznej pracy administracyjnej.
Symfonia mobilny handel
Symfonia Mobilny Handel

Zaawansowana aplikacja dla przedstawicieli handlowych

Cyfryzacja sprzedaży

Za pomocą smartfona możesz wygodnie zarządzać kluczowymi procesami handlowymi, takimi jak planowanie i optymalizacja wizyt u klientów, przeglądanie stanów magazynowych i zamówień, korzystanie z kalendarza wizyt, wystawianie faktur i paragonów, obsługa zamówień, promocji, merchandisingu i wielu innych zadań.

Automatyzacja sprzedaży

Możesz przesyłać wybrane informacje z programu Symfonia ERP Handel, takie jak lista towarów dostępnych do sprzedaży w aplikacji mobilnej, elektroniczne faktury i zamówienia, dane opiekuna handlowego klienta oraz wiele innych.

Mobilna obsługa akcji marketingowych

Mobilny handlowiec może efektywnie planować akcje marketingowe, budować trwałe relacje z klientami oraz dokumentować wizyty u klientów za pomocą zdjęć.

Mobilna obsługa akcji marketingowych

Kierownik działu może planować tygodniowy harmonogram pracy handlowców i modyfikować trasy w programie Symfonia ERP Handel, a handlowiec otrzymuje natychmiastowe powiadomienie na urządzeniu mobilnym.

Chcesz wdrożyć
Symfonia
Mobilny Handel

Napisz do nas!

Oddzwonimy do Ciebie w przeciągu 180 sekund.

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach

*Wyrażam zgodę na kontakt przez Positiv S.C., za pośrednictwem telefonu (połączenia telefoniczne, SMS, MMS), w celu przekazania informacji handlowych, w tym ofert Positiv S.C., na podany przez mnie numer telefonu.

Pobierz DEMO

i testuj oprogramowanie Symfonia za darmo

Oddzwonimy w przeciągu 180 sekund