Informacje ogólne
POSITIV S.C. szanuje prawo do prywatności osób, których dane osobowe posiada, stosując odpowiednie rozwiązania technologiczne i legislacyjne zapobiegające ingerencji w prywatność tych osób przez podmioty do tego nieuprawnione.
Z niniejszej polityki prywatności dowiesz się m. in. dlaczego przetwarzamy Twoje dane osobowe i w jakim celu je przetwarzamy.
Działania związane z gromadzeniem i przetwarzaniem wszelkich danych są ukierunkowane na zagwarantowanie pełnego bezpieczeństwa tych danych zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem, w tym Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym RODO.
W ramach naszych działań marketingowych mogą zostać zamieszczone zewnętrzne linki umożliwiające bezpośrednie dotarcie do stron internetowych firm trzecich. Dodatkowo, podczas korzystania z naszych serwisów w urządzeniu końcowym Użytkownika mogą zostać umieszczone pliki Cookies konieczne do prawidłowego działania stron. Na stronach Partnerów obowiązuje polityka prywatności regulowana przez te firmy, na którą POSITIV S.C. nie ma wpływu.
Administrator Danych Osobowych
Administratorem Twoich danych (zgodnie z przepisami RODO) jest POSITIV S.C. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Ziemowita 51, 61-063 Poznań, NIP: 7822301317.
Dopuszczalne sposoby kontaktu:
- Strona internetowa: www.positiv.pl
- Telefon: 61 653 11 66
- E-mail: handlowy@positiv.pl
Jakie dane przetwarzamy?
Większość przetwarzanych przez POSITIV S.C. danych osobowych jest przekazywana, ponieważ:
- jesteś naszym Klientem
- Twoje dane zostały nam przekazane przez Twojego pracodawcę
- Twoje dane zostały nam przekazane przez Twojego Partnera
- obsługujemy jako podmiot przetwarzający Klienta, który jest administratorem Twoich danych
- uzyskaliśmy je bezpośrednio od Ciebie lub od podmiotu trzeciego uprawnionego do udostępnienia nam Twoich danych
- złożyłeś nam skargę lub zapytanie
- złożyłeś nam prośbę o informację
- brałeś udział w organizowanym przez Nas wydarzeniu
- reprezentujesz swoją organizację
- inny, zgodny z literą polskiego prawa
Kto posiada dostęp do Twoich danych?
Dostęp do danych posiadają pracownicy firmy POSITIV S.C. oraz podmioty partnerskie, z którymi współpracujemy. Przetwarzanie danych odbywa się zawsze zgodnie z przepisami prawa polskiego. Dostęp do danych mogą też, na mocy prawa, posiąść organy prawa, np. na podstawie orzeczenia sądu.
Przekazanie danych do krajów spoza UE
W zakresie realizacji celów przetwarzania opisanych w niniejszej polityce możemy przekazywać Twoje dane osobowe do naszych dostawców, partnerów lub usługodawców mających siedzibę poza terenem Unii Europejskiej. W każdym przypadku poinformujemy Cię o takim przypadku.
Jak długo przechowujemy dane?
Przechowujemy dane osobowe nie dłużej niż jest to konieczne. W większości przypadków okres przechowywania danych dobiega końca po wykonaniu zlecenia lub 5 lat od zakończenia współpracy z nami. W niektórych przypadkach jesteśmy zobowiązani do przechowywania danych osobowych nawet przez okres do 10 lat od zakończenia współpracy.
Czy istnieje obowiązek podania danych?
Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Dane pobieramy w celu prawidłowej realizacji zlecenia, wymagającej kontaktu czy też innej formy przetwarzania danych. Może okazać się niezbędne do realizacji konkretnych usług lub zleceń, np. konsultacji, wsparcia, naprawy czy prezentacji, etc. Podanie danych może też być też niezbędne z uwagi na obowiązujące przepisy prawa.
Prawo dostępu
Osoba przekazująca dane do przetwarzania ma prawo wiedzieć do jakich celów są one pobierane i jak są przetwarzane. Jest możliwość udostępnienia kopii tych danych.
Prawo sprostowania
POSITIV S.C. dopuszcza kwestionowanie dokładności przetwarzanych danych z jednoczesnym obowiązkiem poprawy. W przypadku danych niekompletnych lub nieaktualnych, istnieje możliwość ich aktualizacji lub uzupełnienia.
Prawo do usunięcia danych
Osoba, której dane przetwarzamy ma prawo, w niektórych przypadkach, zażądać usunięcia tych danych, co w uzasadnionych przypadkach jesteśmy zobowiązani zrobić. Uprawnienie to jest znane też jako tzw. „prawo do bycia zapomnianym”. Prawo to ma zastosowanie gdy:
- dane nie są już przetwarzane
- cofnięto zgodę na przetwarzanie
- dane przetwarzane były niezgodnie z prawem
Prawo do odmowy usunięcia danych
Jako podmiot przetwarzający mamy prawo do odmowy usunięcia tych danych, gdy:
- jesteśmy prawnie zobowiązani do przechowywania tych danych
- przechowywanie danych jest konieczne ze względów prawnych
Prawo cofnięcia zgody
Osoba, której dane przetwarzamy może skorzystać z prawa cofnięcia zgody na to przetwarzanie w każdym momencie. Cofnięcie nie ma wpływu na poprawność przetwarzania przed tym zgłoszeniem.
Pliki Cookies
Nasze serwisy korzystają z plików Cookies. Są to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym.
Pliki Cookies mogą być wykorzystywane w celu:
- świadczenia usług serwisu
- ułatwienia korzystania z serwisu podczas jego przeglądania
- późniejszej identyfikacji w przypadku ponownego połączenia serwisu z urządzeniem, na którym zostały zapisane
- tworzenia statystyk
- dostosowania zawartości stron internetowych serwisu do określonych preferencji
- optymalizacji korzystania ze stron internetowych
- dostosowanych do indywidualnych potrzeb
- wymiany informacji z Partnerami
Zarządzanie ustawieniami przeglądarki
Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych, czyli przeglądarka internetowa, zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików Cookies w urządzeniu końcowym. Istnieje możliwość zmiany ustawień w tym zakresie.
Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików Cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików Cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja używanej przeglądarki internetowej.