Skip to main content
X

    Skontaktuj się z nami

    Wypełnij poniższy formularz, nasz konsultant skontaktuje się niebawem

    Symfonia Mobilny Handel

    arrow-right

    Głównym celem rozwiązania jest zautomatyzowanie procesu realizacji zamówień oraz ułatwienie pracy handlowcom. Korzystanie z aplikacji mobilnej zmniejsza ilość wykonywanej pracy w porównaniu do papierowego procesu składania zamówień.


    Jak to działa?

    Aplikacja pozwala na wystawianie zamówień pod fakturę i paragon (również zamówień z bufora) z uwzględnieniem limitów kupieckich kontrahentów, sprzedaż w oparciu o obowiązujące akcje marketingowe, przeglądanie nierozliczonych faktur, przyjmowanie płatności, drukowanie faktur i dokumentów KP, a także podejmowanie różnego rodzaju akcji merchandising’owych.

    Dodatkowo handlowiec może ustawiać plany wizyt u kontrahentów, które są akceptowane przez kierownika w systemie Symfonia ERP Handel, a także przyjmować zamówienia od odbiorców poza ustaloną trasówką.

    Dzięki synchronizacji danych użytkownik posiada szybki dostęp do danych o aktualnych stanach handlowych towarów. Ponadto składanie zamówień drogą elektroniczną sprawia, że może być ono łatwiej przekazywane pomiędzy poszczególnymi działami, co przyspieszy i ułatwi jego realizację.

    Najważniejsze funkcje

    • Cyfryzacja sprzedaży: za pomocą smartfona można teraz obsłużyć większość procesów handlowych, jak planowanie i optymalizacja wizyt u klientów, przeglądanie stanów magazynowych, zamówień, kalendarz wizyt, zarządzanie sprzedażą (w tym faktury i paragony), obsługa zamówień, promocje, merchendising i wiele innych
    • Automatyzacja sprzedaży: przekazywanie określonych informacji z programu Symfonia Handel – na przykład: towary, które mogą być sprzedawane w aplikacji mobilnej, elektroniczne faktury lub zamówienia, opiekun handlowy klienta itd.
    • Mobilna obsługa akcji marketingowych: Mobilny handlowiec jest w stanie planować skuteczne akcje marketingowe oraz budować trwałe relacje z klientami. Wizytę u klienta można też dokumentować zdjęciami.
    question-mark

    W porównaniu do standardowego trybu pracy handlowca korzystanie z aplikacji mobilnej zmniejsza ilość wykonywanej pracy. Teraz o wiele łatwiej i szybciej można wystawić zamówienie, fakturę, paragon, obsłużyć gratisy czy przypomnieć klientowi, za które faktury jeszcze nie zapłacił. Przedstawiciel handlowy może dogodnie ustawić plan wizyt u klientów, a manager sprzedaży zaakceptuje je bezpośrednio w systemie Symfonia Handel. Dzięki synchronizacji danych w czasie rzeczywistym, Mobilny Handel oferuje szybki dostęp do informacji o aktualnych stanach handlowych towarów i ich cenach. Opisy, zdjęcia i rysunki towarów znajdują się w smartfonie.

    Nasi klienci

    Zróbmy razem coś wielkiego