fbpx Skip to main content
X

    Skontaktuj się z nami

    Wypełnij poniższy formularz, nasz konsultant skontaktuje się niebawem


    arrow-right

    Sprawna obsługa procesów sprzedażowych jest jednym z czynników, wpływających bezpośrednio na zadowolenie klienta. Transakcja zrealizowana bez przeszkód to większa szansa na to, że klient powróci lub przekaże dobrą opinię o firmie dalej.

    Dlatego proponujemy pewny i bezpieczny program magazynowo-fakturowy: Sage Symfonia handel. To łatwe w obsłudze oprogramowanie handlowe oferuje wiele możliwości w obszarze gospodarki magazynowej, obsługi procesów handlowych i zarządzania rachunkami.


    Program do sprzedaży - jakie możliwości?

    • Zarządzanie elektronicznymi fakturami – mogą one zostać przesłane do klienta za pośrednictwem poczty e-mail lub przy użyciu dedykowanego portalu. Istnieje możliwość śledzenia aktualnego statusu dokumentu (pobranie faktury przez odbiorcę, opłacenie itp.).
    • Ewidencjonowanie danych kontrahenta – mowa tu o informacjach podstawowych, takich jak adres, czy NIP, oraz bardziej szczegółowych, które mogą zostać zdefiniowane przez użytkownika. Program handlowy umożliwia wpisanie tu dowolnych cech, przydatnych w procesie sprzedaży.
    • Tworzenie kopii oraz wydruk dokumentów, powielanie transakcji – nowoczesny i intuicyjny, graficzny kreator wydruku, wykorzystuje do tego celu szablon faktury, który łatwo można dostosować do swoich potrzeb lub specyfiki konkretnej transakcji.
    • Szerokie możliwości edycji dokumentów – wprowadzanie zmian jest możliwe do momentu ostatecznego zatwierdzenia dokumentu w module księgowym. Cecha ta zapewnia dużą elastyczność, wpływa również pozytywnie na usprawnienie całego procesu (konieczność dokonania mniejszej ilości korekt lub dokumentów).
    • Prowadzenie ściśle określonej polityki cenowej, zarówno prostej, jak i złożonej – wybrać można rabaty dla danego kontrahenta lub towaru, prócz tego warto utworzyć okresowe cenniki albo promocje dotyczące wybranych grup towaru lub określonej grupy klientów.
    • Usprawnienie obsługi sprzedaży – odpowiada za to pełna automatyzacja najczęściej wykonywanych czynności (rejestracja zamówienia, rezerwacja produktu, wydanie, tworzenie ofert). Generowanie kolejnych dokumentów, powstających na bazie poprzednich, przebiega przy pełnej kontroli użytkownika.
    • Dostęp do narzędzi koordynujących proces sprzedażowy – wywodzący się z linii Symfonia, program magazynowy umożliwia tworzenie powiązań między zamówieniami, płatnościami, fakturami itp. Dzięki temu łatwo można znaleźć pełne dane na temat konkretnej transakcji, mając do dyspozycji np. numer partii towaru lub dokument dostawy.
    • Łatwe generowanie szczegółowych raportów – dostarczają one wszelkich informacji dotyczących procesów handlowych, Możliwość skorzystania z szablonów pozwala na zautomatyzowanie, a więc i przyspieszenie całego procesu. Raport pozwala dotrzeć do każdego etapu transakcji (od złożenia zamówienia, aż do rozliczenia transakcji). Osoby zarządzające przedsiębiorstwem mogą w ten sposób skontrolować stopień realizacji planu sprzedażowego konkretnego handlowca, czy uzyskać informacje dotyczące rentowności produktu.
    • Prezentacja danych – odbywa się w sposób czytelny, przy użyciu przejrzystych zestawień operacyjnych.
    arrow-right

    Program do prowadzenia magazynu - podstawowe funkcjonalności



    Oprogramowanie handlowe przeznaczone do prowadzenia kartotek i operacji magazynowych powinno spełniać dwa podstawowe kryteria.

    1. Elastyczność i łatwość personalizacji, aby zapobiec ograniczaniu przedsiębiorstwa poprzez sztywno określone zasady prowadzenia magazynu.
    2. Wiarygodność, która będzie dawała użytkownikowi poczucie, że baza informacji o wartości towarów i stanie magazynu jest rzetelna.


    Program Symfonia Handel, służący do zapewnienia bieżącej kontroli nad gospodarką magazynową oraz prowadzenia ewidencji każdej operacji (przyjęcie, wydanie, przesunięcie itp.) spełnia powyższe warunki. Ponadto oferuje szereg przydatnych funkcjonalności.

    • Wystawianie i ewidencja dokumentów związanych z procesami biznesowymi (WZ, PZ, MM, PW, RW, IN+/- itp.), które mają wpływ na stan magazynowy.
    • Dostęp do analiz i raportów oraz możliwość tworzenia zestawień według typu operacji, rodzaju towaru, okresu, czy wybranego kontrahenta.
    • Identyfikacja i ewidencja dostaw, przy czym istnieje możliwość określania dodatkowych cech (numer seryjny, data ważności, rozmiar opakowania, data produkcji, waga, wilgotność itp.).
    • Generowanie dokumentacji magazynowej z poziomu innych modułów (np. zarządzanie produkcją), wówczas realizacja magazynowa zlecenia utworzy przyjęcie wyrobu lub wydanie surowców.
    • Pełny dostęp do śledzenia rotacji towarów, określanie pozycji konkretnych dostaw (np. towary zakupione wcześniej niż rok temu). Dzięki tej opcji można uniknąć strat lub je ograniczyć i np. utworzyć promocję na te produkty.
    • Możliwość wirtualnego odtworzenia realnej struktury przedsiębiorstwa. Użytkownik może utworzyć dodatkowe magazyny, które reprezentują oddziały firmy lub wyodrębnić w ten sposób obszary przeznaczone do konkretnych operacji (produkcja, kompletacja towaru, czy magazyn reklamacji).
    • Utworzenie dokumentacji magazynowej z uwzględnieniem poprzednich dokumentów, np. wydanie do zamówienia, czy przyjęcie do faktury zakupu. Ten segment jest bardzo elastyczny i pozwala m.in. na wydanie częściowe (np. zgrupowanie wszystkich zamówień w jednym wydaniu lub wygenerowanie kilku wydań do jednej faktury).
    arrow-right

    Program Symfonia handel - bezproblemowe zarządzanie rachunkami



    Stały, niczym niezakłócony dopływ gotówki do przedsiębiorstwa jest możliwy dzięki kontroli rozrachunków oraz analizie informacji o należnościach i zobowiązaniach. Dodatkowym czynnikiem wpływającym na prawidłowy stan finansów jest współpraca z bankowością elektroniczną, w której głównym mechanizmem jest wczytywanie wyciągów bankowych, generowanie przelewów wychodzących, również wykorzystujących podzielone płatności. Automatyzacja procesu minimalizuje ryzyko popełnienia błędów.


    Program sprzedażowo–magazynowy posiada następujące funkcje:

    • przyjmowanie wpłat do transakcji (uwzględnia przy tym kompensaty i korekty do dokumentu źródłowego),
    • przypisywanie warunków płatności do wybranego kontrahenta lub konkretnego rodzaju transakcji,
    • ewidencjonowanie kilku numerów rachunków z opcją weryfikacji ich na białej liście podatników VAT,
    • wielopłaszczyznowa współpraca z bankowością elektroniczną,
    • generowanie raportów dotyczących rozrachunków z kontrahentami, sortowanie ich według wybranych przez użytkownika kryteriów (termin płatności, rodzaj kontrahenta, typ transakcji). Raporty takie dają pełen wgląd w aktualny obraz zobowiązań.
    arrow-right

    Program do sprzedaży Symfonia daje gwarancję, że realizacja celów (zarządzanie gospodarką magazynową i wspieranie sprzedaży) będzie zawsze przeprowadzana zgodnie z aktualną wiedzą i obowiązującymi przepisami. Oprogramowanie handlowe daje szerokie możliwości działania na wielu płaszczyznach funkcjonowania przedsiębiorstwa, a elastyczność ułatwia daleko idącą personalizację.


    Program sprzedażowo-magazynowy - opcje dodatkowe

    Symfonia handel oferuje bogactwo opcji dodatkowych, takich jak choćby:

    • kompatybilność z fiskalnymi urządzeniami większości producentów, działających na polskim rynku;
    • tworzenie i przesyłanie dokumentów w formie elektronicznej oraz kontrola ich statusu (przyjęty, odrzucony).
    arrow-right

    Program do prowadzenia magazynu Sage Symfonia handel to doskonałe rozwiązanie również dla przedsiębiorców prowadzących niszowe interesy lub działających w specyficznych branżach. Oprogramowanie Symfonia adaptuje się do każdych wymagań biznesowych, jest to możliwe dzięki integracji z branżowymi rozwiązaniami informatycznymi.


    Wśród mniej znanych, lecz bardzo przydatnych funkcjonalności, znajduje się:

    • możliwość szczegółowego zdefiniowania wymiarów analitycznych (dodatkowych informacji, cech, wartości) i przypisania ich do poszczególnych pracowników, kontrahentów, towarów, dokumentów, miejsc powstawania kosztów oraz wysyłanie raportów w module Business Intelligence;
    • pełna integracja z branżowymi systemami (sklep internetowy, obieg dokumentów, system zamówieniowy lub taki, który obsługuje szczególny, nietypowy typ produkcji);
    • możliwość wprowadzania do programu modyfikacji, poprzez programowanie własnych rozwiązań, np. procedury sprzedażowe (program, przed zatwierdzeniem faktury wysyła informację o przekroczeniu limitu ustalonego dla danego kontrahenta), nowe okna wprowadzane są w trakcie definiowania dodatkowych pól w dokumencie;
    • przenoszenie wartości wymiarowania dokumentów między poszczególnymi modułami systemu Symfonia (dotyczy tylko oprogramowania na poziomie profesjonalnym). Może to być np. oznaczenie konkretnego zamówienia handlowcem lub oznaczenie projektem rozchodu wewnętrznego.

    Program handlowo-magazynowy - niekończące się możliwości personalizacji

    Program do sprzedaży pozwala użytkownikom na dość dużą ingerencję w kształtowanie i dostosowywanie wyglądu oraz funkcjonalności wedle własnych potrzeb. Wśród szerokich możliwości personalizacji najbardziej istotnymi są:

    • definiowanie konfiguracji własnych układów kartotek, a także prezentacja konkretnych pól z dokumentów, w zależności od ról przypisanych pracownikom firmy;
    • użycie skryptów C# w procesie realizacji własnej logiki aplikacyjnej, tworzenie oraz dopisywanie nowych funkcjonalności i okien, w których prezentowane są dane pochodzące zarówno z systemu, jak i z zewnętrznych źródeł, a także obsługa specyficznych operacji biznesowych;
    • definiowanie własnych widoków, które zależą od pozycji i roli przypisanej użytkownikowi w danej organizacji, możliwość tworzenia i dodawania pól do formularzy oraz dodatkowych pozycji do dokumentów;
    • tworzenie własnych modułów PRISM, dodawanie własnych okien lub indywidualnych opcji;
    • PluginSQL to opcja pozwalająca na wdrożenie własnej logiki biznesowej. Może przybrać ona formę spersonalizowanych procedur bazodanowych (np. wyliczanie daty realizacji, sposób zapakowania produktu, przeliczenie rabatu, obliczenie średniej wartości zamówienia, podsumowanie wagi przedmiotu, cena ostatniej sprzedaży).

    Symfonia handel - cena

    Sage Symfonia handel występuje w trzech wariantach: ekonomicznym, uniwersalnym i profesjonalnym. W każdym z nich oprogramowanie oferuje szereg przydatnych funkcjonalności. Dokonaj analizy zysków oraz strat i poproś o darmową wycenę.

     

     

    Symfonia Handel Ekonomiczny Uniwersalny Profesjonalny
    Zautomatyzowany proces sprzedaży i zakupu TAK TAK TAK
    Elastyczna gospodarka magazynowa TAK TAK TAK
    Rozbudowane mechanizmy rozliczeń
    z kontrahentami
    TAK TAK TAK
    Zaawansowana kontrola bezpieczeństwa (podatkowego) TAK TAK TAK
    Pełna integracja z urządzeniami fiskalnymi TAK TAK
    Własne pola kontrahentów i specyfikacja towarów TAK TAK
    Elastyczne dopasowanie procesów i raportów TAK TAK
    Zaawansowane możliwości analityczne TAK
    Zautomatyzowana współpraca z oprogramowaniem zewnętrznym (np. własna platforma B2B) TAK
    Szerokie możliwości dopasowania systemu do klienta TAK
    Szkolenia produktowe – Akademia Symfonii          TAK TAK TAK

     

    Nasi klienci

    Zróbmy razem coś wielkiego

      * pola obowiązkowe



      Oddzwonimy
      w 3 minuty!

      Zostaw swój numer telefonu.
      Oddzwonimy w 3 minuty**

        * pole obowiązkowe
        ** w dni robocze, w godzinach 8:00 - 16:00