fbpx

Sage Symfonia 2.0 już jest!

W dniu dzisiejszym pojawiła się w dystrybucji nowa wersja oprogramowania firmy Sage. Jest to długo wyczekiwana Sage Symfonia 2.0! Wraz z nią pojawiły się na rynku inne, fantastyczne produkty do których zakupu zachęcamy.

Są to:

  • Sage Symfonia Start 2.0
  • Sage Connect
  • Sage Asystent
  • Integrator Symfonia SaldeoSMART

 

Poniżej zmiany, które zostały wprowadzone do poszczególnych modułów:

 

Sage Symfonia Start 2.0 Faktura:

  • Silnik bazy danych Pervasive 12 współpracujący z Windows 10
  • Import kursów walut zagranicznych z NBP
  • Pobieranie danych kontrahenta z GUS

Sage Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość:

  • Silnik bazy danych Pervasive 12 współpracujący z Windows 10
  • Pobieranie danych kontrahenta z GUS

Sage Symfonia Start 2.0 Handel:

  • Silnik bazy danych Pervasive 12 współpracujący z Windows 10
  • Import kursów walut zagranicznych z NBP
  • Pobieranie danych kontrahenta z GUS

Sage Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość:

  • Silnik bazy danych Pervasive 12 współpracujący z Windows 10
  • Wiekowanie rozrachunków – raport służy do analizy rozrachunków, wiekowanie w siedmiu przedziałach czasu ustalonych przez użytkownika. Wiekowanie może odbywać się jako analiza wszystkich lub wybranych transakcji.
  • Pobieranie danych kontrahenta z GUS

Sage Symfonia 2.0 Kadry i Płace:

  • Silnik bazy danych Pervasive 12 współpracujący z Windows 10

Sage Symfonia 2.0 Handel (Sprzedaż) oraz Sage Symfonia 2.0 Handel (Sprzedaż i Magazyn):

  • Silnik bazy danych Pervasive 12 współpracujący z Windows 10
  • Import kursów walut zagranicznych z NBP
  • Pobieranie danych kontrahenta z GUS

Sage Symfonia 2.0 Środki Trwałe:

  • Silnik bazy danych Pervasive 12 współpracujący z Windows 10

Sage Connect

  • Funkcjonalność, która pozwala przesłać użytkownikowi z modułu handlowego dokumenty (np. faktury sprzedażowe) do modułu finansowo-księgowego w celu ich zaksięgowania. Dokumenty zostają zaksięgowane w module finansowo-księgowym. Jeżeli dokumenty zostaną zaksięgowane użytkownik modułu handlowego otrzymuje status, że jego wysłane dokumenty do modułu finansowo-księgowego zostały zaksięgowane. Statusy są widoczne w module handlowym.
  • Funkcjonalność dostępna jako płatna opcja do modułu głównego. Dostępna w Sage Symfonia Start 2.0 Faktura, Sage Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość, Sage Symfonia Start 2.0 Handel, Sage Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość, Sage Symfonia 2.0 Handel (Sprzedaż), Sage Symfonia 2.0 Handel (Sprzedaż i Magazyn)

Sage Asystent

  • Aplikacja dla biur rachunkowych umożliwiająca sprawne zarządzanie dostępami pracowników biura do aplikacji Sage oraz szybką i sprawną pracę z wieloma Klientami jednocześnie, m.in. zapewniając uruchomienie aplikacji Sage z poziomu listy Klientów, bez konieczności ponownego logowania do właściwego modułu.
  • Aplikacja dostępna jako płatne rozszerzenie do pakietów dla biur rachunkowych oraz do pojedynczych licencji dla biur rachunkowych. Brak limitu stanowisk, limitu użytkowników i ograniczenia do linii produktowej – Klient kupuje rozszerzenie jeden raz i może wykorzystywać jego funkcjonalność do współpracy z modułami MKP, FKP, FKF, KDP, KDF, STP, STF niezależnie od liczby stanowisk i liczby użytkowników.
  • Uprawnione do składania zamówień na Sage Asystenta są tylko i wyłącznie biura rachunkowe, które w klasyfikacji prowadzonej działalności w KRS lub CEIDG mają na pierwszym miejscu wpis

Integrator Symfonia SaledoSMART

  • Integrator został podniesiony do współpracy z FKP 2016.5 i MKP 2016.5
  • Integrator zachowuje również współpracę z FKP 2016.a i  MKP 2016.b. W instrukcji wdrożeniowej jest informacja co należy doinstalować (z podanym linkiem do pobrania) dla współpracy z MKP 2016.b.

Dowiedz się na co zwrócić uwagę wybierająć system ERP do swojej firmy

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Sprawdzony system obiegu dokumentów

W Symfonia eDokumenty znajdziesz sprawdzone przez tysiące użytkowników schematy obiegu dokumentów.

  • Uporządkuj pisma, emaile, faktury, umowy i wszelkie dokumenty i pliki wymagające archiwizacji.
  • Wybierz i zainstaluj gotowe, bogate w funkcjonalność aplikacje do cyfryzacji popularnych procesów.
  • Skorzystaj ze sprawdzonych zasad przetwarzania informacji i dokumentów w firmie.

TEMATY POKREWNE

Firma z branży elektronika

Case study z branży #Handel Komu pomogliśmy? Klient zajmujący się sprzedażą użytkowej elektroniki oraz różnego rodzaju akcesoriami dziecięcymi. Swoje produkty importuje głównie z Chin, a

Czytaj więcej >

Firma z branży przetwórstwa

Case study z branży #Finanse i Księgowość Komu pomogliśmy? Naszym klientem jest polski oddział irlandzkiej firmy, zajmującej się rozbiorem bydła i sprzedażą poszczególnych część tuszy

Czytaj więcej >
Chcesz wdrożyć system Symfonia ERP?

Masz pytania dotyczące wdrożenia ERP, optymalizacji procesów lub dostosowania rozwiązań IT do potrzeb Twojej firmy? Skontaktuj się z nami! Pomożemy Ci znaleźć idealne rozwiązanie.

Oddzwonimy do Ciebie w przeciągu 180 sekund.

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach

*Wyrażam zgodę na kontakt przez Positiv S.C., za pośrednictwem telefonu (połączenia telefoniczne, SMS, MMS), w celu przekazania informacji handlowych, w tym ofert Positiv S.C., na podany przez mnie numer telefonu.

Pobierz DEMO

i testuj oprogramowanie Symfonia za darmo

Oddzwonimy w przeciągu 180 sekund