fbpx

Nowe wersje programów Sage Symfonia 2015 i Sage Symfonia Start 2015

Miło nam poinformować, iż dnia 22 października zostały udostępnione nowe wresje programów Sage Symfonia 2015 oraz Sage Symfonia ERP 2015

 

Najważniejsze zmiany w programach:

 

SAGE SYMFONIA

SAGE SYMFONIA FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ

  • załącznik VAT-ZD
  • termin płatności na dokumencie wezwania do zapłaty
  • data wystawienia dokumentu eksportowego
  • rozszerzenie zakresu definiowania okresu VATdla rejestrów sprzedaży
  • aktualizacja kartoteki Kraje

SAGE SYMFONIA KADRY I PŁACE

  • współpraca SODiR Off-line
  • dane urzędów skarbowych 
  • wartości danych kadrowych 
  • kalendarz firmy na rok 2015

SAGE SYMFONIA HANDEL

  • współpraca z drukarkami Novitus: BONO E oraz DEON E

 

SAGE SYMFONIA START

SAGE SYMFONIA START MAŁA KSIĘGOWOŚĆ

Program Mała KsięgowośćStart (MKL), który obowiązywał w ofercie 2014 został wycofany. Program Mała Księgowość Start w ofercie na 2015 rok posiada funkcjonalności programu Mała Księgowość Symfonia 2014.

W stosunku do poprzedniej wersji zostały wdrożone następujące zmiany:

  • wydzielenie kartoteki pracowników wraz z obsługą wynagrodzeń jako opcji podlegającej osobnemu licencjonowaniu
  • brak wsparcia dla eksportu w formacie KDU do programu "Płatnik"
  • poprawka w eksporcie kodu tytułu ubezpieczenia społecznego w sekcji X p1. w danych deklaracji DRA
  • zmiana danych adresowych urzędów skarobowych zgodnie z publikacją Ministerstwa Finansów
  • poprawka w obsłudze logowania do firm z polskimi znakami w skrócie grupy firm
  • obsługa grupy firm ustawiania w konfiguracji programu

SAGE SYMFONIA START HANDEL I SAGE SYMFONIA START FAKTURA

Programy Handel Start (HML) oraz Faktura Start (FAL), które obowiązywały w ofercie 2014 zostały wycofane. Programy Handel Start oraz Faktura Start w ofercie na 2015 rok posiadają funkcjonalności programów Handel Symfonia 2014 oraz Faktura Symfonia 2014. W stosunku do poprzedniej wersji zostały wdrożone następujące zmiany:

  • współpraca z drukarkami Novitus: BONO E oraz DEON E

 

Wszystkie w/w wersje są płatne.

 

W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z naszym Działem Handlowym.

tel.: 061 653 11 66
e-mail: handlowy@positiv.pl 

 

Dowiedz się na co zwrócić uwagę wybierająć system ERP do swojej firmy

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Sprawdzony system obiegu dokumentów

W Symfonia eDokumenty znajdziesz sprawdzone przez tysiące użytkowników schematy obiegu dokumentów.

  • Uporządkuj pisma, emaile, faktury, umowy i wszelkie dokumenty i pliki wymagające archiwizacji.
  • Wybierz i zainstaluj gotowe, bogate w funkcjonalność aplikacje do cyfryzacji popularnych procesów.
  • Skorzystaj ze sprawdzonych zasad przetwarzania informacji i dokumentów w firmie.

TEMATY POKREWNE

Firma z branży elektronika

Case study z branży #Handel Komu pomogliśmy? Klient zajmujący się sprzedażą użytkowej elektroniki oraz różnego rodzaju akcesoriami dziecięcymi. Swoje produkty importuje głównie z Chin, a

Czytaj więcej >

Firma z branży przetwórstwa

Case study z branży #Finanse i Księgowość Komu pomogliśmy? Naszym klientem jest polski oddział irlandzkiej firmy, zajmującej się rozbiorem bydła i sprzedażą poszczególnych część tuszy

Czytaj więcej >
Chcesz wdrożyć system Symfonia ERP?

Masz pytania dotyczące wdrożenia ERP, optymalizacji procesów lub dostosowania rozwiązań IT do potrzeb Twojej firmy? Skontaktuj się z nami! Pomożemy Ci znaleźć idealne rozwiązanie.

Oddzwonimy do Ciebie w przeciągu 180 sekund.

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach

*Wyrażam zgodę na kontakt przez Positiv S.C., za pośrednictwem telefonu (połączenia telefoniczne, SMS, MMS), w celu przekazania informacji handlowych, w tym ofert Positiv S.C., na podany przez mnie numer telefonu.

Pobierz DEMO

i testuj oprogramowanie Symfonia za darmo

Oddzwonimy w przeciągu 180 sekund