Skip to main content
X

    Skontaktuj się z nami

    Wypełnij poniższy formularz, nasz konsultant skontaktuje się niebawem

    Serwis powdrożeniowy

    arrow-right

    System ERP w każdej firmie wymaga opieki. To nie podlega dyskusji. W małych firmach jest to opieka incydentalna, bardzo sporadyczna, ale konieczna. Średnie i duże firmy wymagają stałej opieki serwisowej z bardzo krótkim czasem reakcji.


    Opieka incydentalna

    Rozwiązanie dedykowane dla małych firm. W ramach usługi Klient ma zagwarantowane wsparcie w pierwszym wolnym terminie. Tego typu forma wsparcia nie wymaga opłaty abonamentowej na gotowość czy też wykupienia pakietu godzin serwisowych. Jedyny wymóg to podpisany dokument z aktualnymi warunkami współpracy.

    Umowa serwisowa

    Rozwiązanie doskonałe dla firm zainteresowanych stałą opieką serwisową. Cieszy się coraz większym zainteresowaniem.

    Umowa zapewnia czas reakcji na zgłoszenie, niższe opłaty za godziny serwisowe oraz kilka innych korzyści, bardzo ułatwiających współpracę. Klienci z umową serwisową mają również prawo pierwszeństwa przy obsłudze zgłoszeń.

    Jakie usługi wchodzą w skład wsparcia?

    • Instalacja oprogramowania Symfonia
    • Instalacja oprogramowania Microsoft SQL
    • Zmiana konfiguracji oprogramowania Symfonia
    • Usuwanie zgłaszanych problemów z Symfonią
    • Świadczenie nadzoru informatycznego oraz usuwaniu usterek i awarii
    • Konserwacja Systemu ERP
    • Wsparcie użytkowników Systemu w zakresie użytkowania oprogramowania systemowego
    • Analizę wymagań użytkowników dotyczących wprowadzenia zmian w użytkowanym Systemie
    • Usuwanie awarii w posiadanym przez Zleceniodawcę oprogramowaniu

    Nasi klienci

    Zróbmy razem coś wielkiego