Serwis powdrożeniowy
Opieka incydentalna
Rozwiązanie dedykowane dla małych firm. W ramach usługi Klient ma zagwarantowane wsparcie w pierwszym wolnym terminie. Tego typu forma wsparcia nie wymaga opłaty abonamentowej na gotowość czy też wykupienia pakietu godzin serwisowych. Jedyny wymóg to podpisany dokument z aktualnymi warunkami współpracy.
Umowa serwisowa
Rozwiązanie doskonałe dla firm zainteresowanych stałą opieką serwisową. Cieszy się coraz większym zainteresowaniem.
Umowa zapewnia czas reakcji na zgłoszenie, niższe opłaty za godziny serwisowe oraz kilka innych korzyści, bardzo ułatwiających współpracę. Klienci z umową serwisową mają również prawo pierwszeństwa przy obsłudze zgłoszeń.
Jakie usługi wchodzą w skład wsparcia?
- Instalacja oprogramowania Symfonia
- Instalacja oprogramowania Microsoft SQL
- Zmiana konfiguracji oprogramowania Symfonia
- Usuwanie zgłaszanych problemów z Symfonią
- Świadczenie nadzoru informatycznego oraz usuwaniu usterek i awarii
- Konserwacja Systemu ERP
- Wsparcie użytkowników Systemu w zakresie użytkowania oprogramowania systemowego
- Analizę wymagań użytkowników dotyczących wprowadzenia zmian w użytkowanym Systemie
- Usuwanie awarii w posiadanym przez Zleceniodawcę oprogramowaniu
ZAUFALI NAM