fbpx

Symfonia Handel

Profesjonalne oprogramowanie handlowe do zarządzania zakupami, magazynem, sprzedażą, produkcją i usługami

  • Wszystkie źródła sprzedaży w jednym miejscu
  • Szybkie generowanie dokumentów
  • Pełna kontrola nad magazynem
  • Sprzedaż zgodnie z przepisami
  • Bezpieczna ewidencja i przechowywanie dokumentów

Zarządzaj sprzedażą efektywnie – od momentu zapytania o ofertę aż po rozliczenie transakcji.

Poznaj Symfonia Handel

Spis treści

Symfonia Handel to zaawansowana platforma umożliwiająca maksymalne usprawnienie obsługi sprzedaży
poprzez automatyzację standardowych czynności, takich jak: utworzenie oferty dla klienta, rejestracja zamówienia, rezerwacja, wyliczenie bilansu towarowego, czy zamówienie wyrobu u dostawcy.

Oprogramowanie Symfonia Handel wspiera przedsiębiorstwa każdej wielkości. Dzięki rozbudowanej funkcjonalności, narzędzie to pozwala na kompleksową obsługę śledzenia, opisywania i koordynowania całego procesu biznesowego poprzez tworzenie powiązań między zamówieniami, fakturami, dokumentami magazynowymi oraz płatnościami i zleceniami.

Kluczowe funkcje

  • Obsługa prowadzenia sprzedaży i zakupu.

  • Prowadzenie rejestrów VAT,

  • Obsługa zamówień własnych i obcych.

  • Ewidencja stanów magazynowych.

  • Wystawianie i rejestracja wszystkich niezbędnych dokumentów: sprzedaży, magazynowe, zakupu i płatności.

  • Planowanie i prowadzenie polityki sprzedaży.

  • Obsługa drukarek fiskalnych oraz czytników kodów kreskowych.

  • Pełna obsługa kasy.

  • Możliwość definiowania własnych dokumentów.

  • Pełna współpraca z modułem finansowo-księgowym.

  • Obsługa przelewów elektronicznych.

Kluczowe korzyści

  • Automatyzacja obsługi sprzedaży poprzez tworzenie ofert, rejestrację zamówień, rezerwacje i zamówienia z pełną kontrolą dokumentacji.
  • Narzędzia do śledzenia i koordynowania procesów biznesowych poprzez tworzenie powiązań między zamówieniami, fakturami, dokumentami magazynowymi, płatnościami i zleceniami.
  • Elastyczna edycja dokumentów do momentu ich zatwierdzenia w module księgowym, co redukuje ilość korekt i dodatkowych dokumentów.
  • Zarządzanie fakturami elektronicznymi przez e-mail lub Krajowy System eFaktur, umożliwiające śledzenie stanu dokumentu i pobrania faktury.
  • Zarządzanie polityką cenową, w tym zaawansowane cenniki, promocje i rabaty dla konkretnych towarów lub klientów.

Pozostałe funkcjonalności

Usprawniające pracę działu handlowego
  • Wystawianie i ewidencja dokumentów związanych z procesami biznesowymi (WZ, PZ, MM, PW, RW, IN+/- itp.), które mają wpływ na stan magazynowy.
  • Dostęp do analiz i raportów oraz możliwość tworzenia zestawień według typu operacji, rodzaju towaru, okresu, czy wybranego kontrahenta.

  • Identyfikacja i ewidencja dostaw, przy czym istnieje możliwość określania dodatkowych cech (numer seryjny, data ważności, rozmiar opakowania, data produkcji, waga, wilgotność itp.).

  • Generowanie dokumentacji magazynowej z poziomu innych modułów (np. zarządzanie produkcją), wówczas realizacja magazynowa zlecenia utworzy przyjęcie wyrobu lub wydanie surowców.

  • Pełny dostęp do śledzenia rotacji towarów, określanie pozycji konkretnych dostaw (np. towary zakupione wcześniej niż rok temu). Dzięki tej opcji można uniknąć strat lub je ograniczyć i np. utworzyć promocję na te produkty.

  • Możliwość wirtualnego odtworzenia realnej struktury przedsiębiorstwa. Użytkownik może utworzyć dodatkowe magazyny, które reprezentują oddziały firmy lub wyodrębnić w ten sposób obszary przeznaczone do konkretnych operacji (produkcja, kompletacja towaru, czy magazyn reklamacji).

  • Utworzenie dokumentacji magazynowej z uwzględnieniem poprzednich dokumentów, np. wydanie do zamówienia, czy przyjęcie do faktury zakupu. Ten segment jest bardzo elastyczny i pozwala m.in. na wydanie częściowe
    (np. zgrupowanie wszystkich zamówień w jednym wydaniu lub wygenerowanie kilku wydań do jednej faktury).

  • Przyjmowanie wpłat do transakcji (uwzględnia przy tym kompensaty i korekty do dokumentu źródłowego)

  • Przypisywanie warunków płatności do wybranego kontrahenta lub konkretnego rodzaju transakcji, ewidencjonowanie kilku numerów rachunków z opcją weryfikacji ich na białej liście podatników VAT

  • Wielopłaszczyznowa współpraca z bankowością elektroniczną, generowanie raportów dotyczących rozrachunków z kontrahentami, sortowanie ich według wybranych przez użytkownika kryteriów (termin płatności, rodzaj kontrahenta, typ transakcji). Raporty takie dają pełen wgląd w aktualny obraz zobowiązań.

Zautomatyzowany proces sprzedaży i zakupu

✅ Maksymalne usprawnienie obsługi sprzedaży

poprzez automatyzację standardowych czynności, takich jak: utworzenie oferty dla klienta, rejestracja zamówienia, rezerwacja, wyliczenie bilansu towarowego czy zamówienie wyrobu u dostawcy. Kolejne dokumenty powstają na bazie poprzednich z pełną kontrolą tego procesu

✅ Koordynacja całego procesu biznesowego

poprzez tworzenie powiązań między zamówieniami, fakturami, dokumentami magazynowymi oraz płatnościami i zleceniami. Łatwo odnajdziesz ofertę, na bazie której zrealizowano sprzedaż lub dokument dostawy, partii towaru sprzedanej klientowi.

✅ Prowadzenie prostej lub złożonej polityki cenowej

gdzie oprócz rabatów dla towaru czy wybranego kontrahenta możesz prowadzić zaawansowane cenniki okresowe, promocje na wybrane grupy towarowe lub obowiązujące tylko konkretną grupę klientów.

✅ Zarządzanie fakturami elektronicznymi

które mogą trafić do ciebie lub Twojego klienta za pomocą poczty e-mail lub poprzez Krajowy System eFaktur https://ksef.mf.gov.pl/, co pozwala dodatkowo śledzić stan dokumentu oraz otrzymać informację o pobraniu faktury przez odbiorcę

✅ Ewidencja danych kontrahenta

zarówno podstawowych danych
(dane teleadresowe, NIP), jak i danych dodatkowych, zdefiniowanych przez użytkownika. Możesz dodać dowolną ilość cech kontrahenta, opisując jego typ, definiując jego opiekuna lub inne
dane wymagane w procesie sprzedaży

✅ Zmiana i edycja wystawianych dokumentów

Aż do momentu zatwierdzenia dokumentu w module księgowym, co daje pełną elastyczność oraz ogranicza ilość wystawianych dokumentów czy korekt.

✅ Generowanie raportów

które dostarczą pełne informacje na temat przebiegu procesów biznesowych.
Dostęp do szczegółowych analiz i szablonów pozwoli je zautomatyzować, przyspieszyć i maksymalnie usprawnić.
Począwszy od zakupu, a skończywszy na wydaniu towaru i rozliczeniu transakcji – daje pełną kontrolę nad każdym procesem oraz szybki dostęp do informacji zarządczych, m.in. do realizacji planu sprzedaży handlowca, procentowego poziomu rabatu czy rentowności produktu.

✅ Powielanie transakcji, tworzenie kopii już istniejących dokumentów i ich wydruk

z wykorzystaniem szablonu faktury, który łatwo dostosujesz do swoich potrzeb dzięki nowoczesnemu, graficznemu kreatorowi wydruku.

✅ Prezentacja danych

w postaci czytelnych zestawień operacyjnych czy zaawansowanych analiz przekrojowych.

Symfonia Handel – gotowa na KSeF

Elastyczna gospodarka magazynowa

  • Wystawianie, ewidencja, definiowanie wszystkich typów dokumentów (np. WZ, PZ, RW, PW, MM, IN+/-) mających wpływ na stan magazynowy oraz jego wartość.

  • Odwzorowanie struktury przedsiębiorstwa poprzez tworzenie dodatkowych magazynów reprezentujących działy i oddziały firmy lub wydzielone na cel prowadzenia konkretnych operacji (np. produkcję w toku, kontrolę jakości, reklamacje, odpady, konsygnację, komis).

  • Precyzyjna identyfikacja partii towarowych (dostaw) z możliwością definicji dodatkowych cech, takich jak data ważności, numer seryjny czy parametry fizyczne (wilgotność, rozmiar, inne), które mogą być wykorzystane do szczegółowej kontroli dostaw lub pochodzenia towarów i surowców.

  • Szereg raportów i analiz związanych z magazynem, zestawiania pogrupowane po rodzaju towaru, typie
    operacji, dowolnie zawężane do okresu czy kontrahenta.

  • Śledzenie rotacji towarów, łatwe wyszukiwanie dostaw przyjętych przed określoną datą (np. towary zakupione wcześniej niż rok temu) pozwala na ograniczenie strat oraz możliwość reakcji, np. stworzenie promocji na te towary i wyeliminowanie tzw. „leżaków”.

  • Tworzenie dokumentów magazynowych na bazie poprzednich, np. wydanie do zamówienia czy przyjęcie do faktury zakupu. Pełna elastyczność tego procesu dopuszcza wydanie częściowe (np. kilka wydań do jednej faktury czy zebranie wszystkich zamówień jednym wydaniem).

  • Generowanie dokumentów magazynowych z poziomu innych modułów (np. zarządzanie produkcją), gdzie realizacja magazynowa zlecenia produkcyjnego utworzy przyjęcie wyrobu gotowego na magazyn oraz wydanie surowców według receptury.
arrow-right

Sprawna obsługa

Efektywne zarządzanie procesami sprzedażowymi bezpośrednio przekłada się na satysfakcję klienta. Sprawna obsługa procesów sprzedażowych jest jednym z czynników, zwiększających szanse na to, że klient powróci lub przekaże dobrą opinię o firmie dalej.

Rozbudowane mechanizmy rozliczeń z kontrahentami

  • Przypisania warunków płatności do kontrahenta lub rodzaju transakcji. Współpraca z mobilnymi terminalami płatniczymi umożliwiającymi wystawienie dokumentu sprzedaży i przyjęcie zapłaty karty lub Blikiem

  • Przyjmowania wpłat do transakcji z uwzględnieniem kompensat czy korekt do dokumentu źródłowego.

  • Ewidencji kilku numerów kont bankowych z możliwością weryfikacji ich na białej liście podatników VAT.

  • Wygenerowania szeregu raportów związanych z rozrachunkami z kontrahentami dających pełny obraz zobowiązań i należności, sortowania ich według terminu płatności, typu transakcji czy rodzaju kontrahenta.

  • Współpraca z bankowością elektroniczną poprzez wczytywanie wyciągów bankowych oraz zlecanie elektronicznych przelewów.

Zgodność z przepisami i bezpieczeństwo prawne pracy

  • Program jest stale aktualizowany i zapewnia wymaganą polskimi przepisami sprawozdawczość (pliki JPK, Intrastat).

  • Ewidencjonowane są dane wykorzystywane do generowania danych JPK_V7: grupy towarowo-usługowe (GTU) czy typy transakcji (atrybuty JPK_V7)

  • Weryfikacja kontrahentów jako czynnych podatników w Krajowej Administracji Skarbowej oraz ich numery kont na białej liście podatników VAT. 

  • Prowadzona jest kontrola poprawności wystawianych dokumentów oraz tych, które powstają jako kolejne w procesie realizacji sprzedaży (np. weryfikacja ilości na WZ i fakturze)

  • Zarządzanie fakturami elektronicznymi, które mogą trafić do ciebie lub Twojego klienta za pomocą poczty e-mail lub poprzez Krajowy System eFaktur

  • Wystawianie i przesyłanie dokumentów elektronicznych do kontrahentów oraz kontrola ich
    stanu (przyjęta, odrzucona).
Oprogramowanie dopasowane do Twoich potrzeb

Symfonia Handel

umożliwia:
Integracje z zewnętrznymi systemami

Systemami logistycznym, sklepem internetowym, systemem sprzedaży samochodów, systemem usług medycznych

Modyfikacje programu

Programowanie własnych rozwiązań, np. dodatkowe procedury sprzedażowe (informacja o przekroczeniu limitu kontrahenta przed zatwierdzeniem faktury), nowe okna dorabiane na etapie wdrożenia czy definiowanie dodatkowych pól, jakie wykorzystywane są w dokumencie

Możliwość definiowania i przypisywania wymiarów analitycznych

Dodawanie dodatkowych cech oraz informacji do towarów, kontrahentów, pracowników, dokumentów handlowych, słowników, miejsc powstawania kosztów i ich raportowanie w module Business Intelligence

Przenoszenie wartości wymiarowania dokumentów między modułami systemu

Profesjonalne rozwiązania indywidualne – np. oznaczenie projektem rozchodu wewnętrznego, oznaczenie zamówienia handlowcem, co przełoży się na wystawioną fakturę i finalnie trafi do modułu księgowego

Moduły dodatkowe

Mobilny Handel

Wygodne narzędzie dla pracowników sprzedaży pracujących w terenie i wykorzystujących rządzenia mobilne. Aplikacja pozwala na synchronizację kartotek towarowych, kontrahentów, rozrachunków, przygotowywanie ofert, przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur sprzedaży, paragonów, przyjmowanie płatności gotówkowych i elektronicznych, drukowanie faktur oraz dokumentów KP. Wspomaga działania i akcje marketingowych różne rodzaje wizyt), planowanie tras z ich akceptacją przez przełożonego, śledzenie kilometrówki.

Mobilne Centrum Zarządzania Sprzedażą

Ergonomiczna aplikacja zainstalowana na terminalu płatniczym, dzięki której łatwo wystawisz paragon lub fakturę, a jeśli braknie Ci towaru przyjmiesz zamówienie. Szybko sprawdzisz historię sprzedaży i zaproponujesz stałemu klientowi atrakcyjną cenę na swój wyrób lub towar. Rozliczysz się bezgotówkowo kartą płatniczą lub Blikiem po wykonanej usłudze lub serwisie Aplikacja sprawdzi się na targach, imprezach sportowych, koncertach, cateringu, sklepach sezonowych, mobilnych serwisach.

Obsługa e-commerce

W ramach indywidualnego wdrożenia możesz zintegrować swój moduł handlowy z większością popularnych platform biznesowych, sklepów internetowych, managerów zamówień internetowych z wykorzystaniem internetowego interfejsu WebAPI lub prostej wymiany plikowej. Integracja jest możliwa m.in. w zakresie obsługi kontrahentów, towarów, cenników, przesyłania zamówień wraz ze śledzeniem stanu ich realizacji, obsługi kurierów.

Mobilny Magazyn

Wygodna aplikacja na urządzenia mobilne, dzięki której łatwo wykonasz operacje magazynowe – wydanie, przyjęcie, realizację zamówienia, przesunięcie MM, inwentaryzację, lokację i relokację towaru w magazynach. Łatwo oznaczysz towary dzięki obsłudze kodów QR, drukowaniu etykiet i znakowaniu miejsc paletowych. Szybko sprawdzisz gdzie znajduje się wybrana partia towaru z możliwością wskazania jej do wydania przy konkretnym zamówieniu Za pomocą Mobilnego Magazynu wyznaczasz zadania dla pracowników magazynowych. Aplikacja obsługuje wiele magazynów i wiele lokacji towarów w magazynach

Prognozowanie Zapotrzebowania na Towary i Surowce

Rozbudowane narzędzie dla kupców, logistyków, planistów i osób zarządzających stanami magazynowymi w firmach o profilu handlowo-produkcyjnym. Aplikacja pozwala na bilansowanie i prognozowanie potencjalnych potrzeb towarowych i surowcowych w oparciu o zamówienia obce, zamówienia własne, plany produkcji, wydania magazynowe Zapewnia utrzymanie ciągłości dostaw i optymalnych stanów magazynowych towarów handlowych, surowców, półproduktów, wyrobów gotowych w rozbudowanej strukturze magazynów.

Analityk Sprzedaży

To narzędzie analityczne wykorzystujące technologię OLAP do tworzenia raportów i analiz z możliwością dostępu z poziomu oprogramowania Symfonia ERP, przeglądarki WWW, MS Excel oraz narzędzi zewnętrznych (np. Microsoft Power BI). Daje to możliwość tworzenia dowolnego układu raportów, zakresu dat, sortowania, filtrowania i wydzielania wybranego zakresu danych. Ułatwia wykorzystanie danych handlowych, magazynowych, zamówień, planów sprzedaży, dodatkowych wymiarów dokumentów/ towarów/kontrahentów. Oferowana z licencją dla nielimitowanej ilości użytkowników wraz z przydzieleniem uprawnień do raportów.

WebAPI

Niezależnie od tego, z jakich rozwiązań informatycznych już korzystasz, możesz skorzystać z uniwersalnego interfejsu wymiany danych WebAPI. To narzędzie programistyczne dające możliwość utworzenia własnej integracji i komunikacji z dowolnymi aplikacjami biznesowymi z wykorzystaniem interfejsu WebAPI, np. z platformą B2B, systemami logistycznymi, systemem indywidualnym klienta np. do kosztorysowania lub zarządzania salonem samochodowym Możliwość pobierania danych z systemu Symfonia ERP i wykorzystania ich w zewnętrznych narzędziach.

arrow-right

Personalizacja 

Symfonia Handel odpowiada na potrzeby większości firm działających na polskim rynku. Jeśli Twoje przedsiębiorstwo realizuje szczególne procesy lub działa w specyficznych branżach, z pewnością wykorzystasz możliwości adaptacji oprogramowania do Twoich wymagań biznesowych lub integracji z branżowymi rozwiązaniami informatycznymi.

Którą wersję Symfonia Handel wybrać?

Profesjonalna

Przeznaczony dla średnich i dużych przedsiębiorstw z rozbudowanymi, często skomplikowanymi procesami biznesowymi.

Efektywnie cyfryzuje procesy sprzedażowo-magazynowe. Szybki do zaimplementowania w każdym typie działalności – B2B, B2C, handlowcy terenowi (SFA), usługi, produkcja.

Odpowiada na zaawanasowane potrzeby organizacji w zakresie wykorzystywania danych na potrzeby różnego rodzaju analiz

  • Rachunkowość bilansowa
  • Obsługa podatku dochodowego
    oraz podatku VAT
  • Rozrachunki i rozliczenia, obsługa walutowa
  • Obsługa płatności
  • Automatyka księgowa
  • Sprawozdawczość zewnętrzna standardowa
  • Zaawansowane rozrachunki i rozliczenia, obsługa walutowa
  • Rejestr środków trwałych
  • Zaawansowana obsługa płatności
  • Zaawansowana obsługa majątku trwałego
  • Zaawansowana Automatyka Księgowa
  • Sprawozdawczość wewnętrzna i niestandardowa
  • Szerokie możliwości dopasowania Systemu
  • Zautomatyzowana współpraca z oprogramowaniem zewnętrznym
  • Szkolenia produktowe – Akademia Symfonii
  • Obsługa wielu firm
  • Symfonia Asystent
  • Akademia Symfonii Advanced
  • Import danych do JPK_VAT_V7 z plików (format 3.0 z JPK_V7)
  • Obiekt Integracji JPK_V7 – import z programów innych pr
  • Web API
  • Microsoft 365 Business Premium
  • Business Intelligence
  • Symfonia e-Audytor
  • Symfonia Obieg Dokumentów
  • Symfonia Biuro Rachunkowe Online
  • Symfonia Między Firmami
Uniwersalna

Przeznaczony dla firm małych i średnich jedno lub wielooddziałowych z rozbudowaną gospodarką magazynową (do 255 magazynów) oraz procesami handlowymi.

Ze zróżnicowanym asortymentem wymagającym dostosowania katalogów oraz rodzajów produktów, klientów do indywidualnych potrzeb oraz elastycznej polityki cenowej.

Prosty w dopasowaniu do potrzeb wielokanałowej sprzedaży

  • Rachunkowość bilansowa
  • Obsługa podatku dochodowego
    oraz VAT
  • Rozrachunki i rozliczenia, obsługa walutowa
  • Obsługa płatności
  • Automatyka księgowa
  • Sprawozdawczość zewnętrzna standardowa
  • Zaawansowane rozrachunki i rozliczenia, obsługa walutowa
  • Rejestr środków trwałych
  • Zaawansowana obsługa płatności
  • Zaawansowana obsługa majątku trwałego
  • Zaawansowana Automatyka Księgowa
  • Sprawozdawczość wewnętrzna i niestandardowa
  • Szkolenia produktowe – Akademia Symfonii
  • Obsługa wielu firm
  • Symfonia Asystent
  • Akademia Symfonii Advanced
  • Import danych do JPK_VAT_V7 z plików (format 3.0 z JPK_V7)
  • Obiekt Integracji JPK_V7 – import z programów innych pr
  • Microsoft 365 Business Premium
  • Symfonia Obieg Dokumentów
  • Symfonia Biuro Rachunkowe Online
  • Symfonia Między Firmami
Ekonomiczna

Przeznaczony „na start” dla jednooddziałowej firmy handlowej lub usługowej z kartoteką do 1000 towarów oraz prostymi procesami zakupu i sprzedaży (krajowej i zagranicznej).

Dla małego przedsiębiorstwa prowadzącego tradycyjną sprzedaż hurtową B2B, okazyjnie B2C.

  • Rachunkowość bilansowa
  • Obsługa podatku dochodowego
    oraz podatku VAT
  • Rozrachunki i rozliczenia, obsługa walutowa
  • Obsługa płatności
  • Automatyka księgowa
  • Sprawozdawczość zewnętrzna standardowa
  • Zaawansowane rozrachunki i rozliczenia, obsługa walutowa
  • Szkolenia produktowe – Akademia Symfonii
  • Obsługa wielu firm
  • Symfonia Asystent
  • Akademia Symfonii Advanced
  • Import danych do JPK_VAT_V7 z plików (format 3.0 z JPK_V7)
  • Obiekt Integracji JPK_V7 – import z programów innych pr
  • Symfonia Obieg Dokumentów
  • Symfonia Biuro Rachunkowe Online
  • Symfonia Między Firmami

Najczęściej zadawane pytania

Oprogramowanie dla firm handlowych od Symfonii to kompleksowe rozwiązanie, z którym możesz skutecznie zarządzać obsługą zamówień, gospodarką magazynową, planowaniem i realizacją produkcji czy rozliczaniem sprzedaży.

Główne funkcje ekosystemu Symfonia Handel to:

  1. Zarządzanie sprzedażą: obsługa sprzedaży detalicznej, hurtowej i internetowej, wystawianie faktur, paragonów, korekt, oraz innych dokumentów sprzedażowych;
  2. Zarządzanie magazynem: prowadzenie ewidencji stanów magazynowych, obsługa przyjęć, wydań, przesunięć i inwentaryzacji towarów. Również za pomocą urządzeń mobilnych;
  3. Analiza i raportowanie: tworzenie raportów sprzedaży, stanów magazynowych, analiz marż, obrotów oraz innych wskaźników biznesowych;
  4. Cyfryzacja i automatyzacja procesu obiegu dokumentów handlowych, takich jak zamówienia, faktury, dokumenty magazynowe z ich akceptacją finansową i merytoryczną;
  5. Integracja z innymi systemami, np. branżowymi czy popularnymi platformami e-commerce;
  6. Zarządzanie relacjami z klientami: monitorowanie historii ofert, zamówień, zakupów, obsługa klientów i promocji, naliczanie rabatów;
  7. Obsługa magazynów i punktów sprzedaży w różnych lokalizacjach;
  8. Zarządzanie produkcją: planowanie i harmonogramowanie produkcji, zarządzanie zleceniami produkcyjnymi, ewidencja i kontrola zużycia stanów magazynowych surowców, półproduktów, materiałów eksploatacyjnych, narzędzi. Planowanie zapotrzebowania, kalkulacja kosztów produkcji, analizy wydajności i efektywności produkcji;
  9. Zarządzanie projektami budowlanymi: planowanie inwestycji i zakupów, zarządzanie sprzedażą i najmem powierzchni, budżetowanie.

Tak, Symfonia Kadry i Płace pozwala na ewidencjonowanie zwolnień lekarskich oraz rozliczanie zasiłków chorobowych. Zwolnienia można importować z platformy PUE lub wprowadzać ręcznie.

Tak – Symfonia Handel jest integralną częścią systemu Symfonia, obsługującego wszystkie obszary zarządzania przedsiębiorstwem: kadry, płace, majątek, finanse, księgowość. To z kolei zapewnia szybszy przepływ informacji i zgodność danych oraz ułatwia współpracę pomiędzy różnymi działami.

Ekosystem Symfonii Handel obejmuje również aplikacje mobilne, takie jak Symfonia Mobilny Handel i Symfonia Mobilny Magazyn, które umożliwiają pracę na smartfonach, tabletach i kolektorach danych korzystających z systemu Android.

Oprogramowanie handlowe Symfonia, choć samo w sobie nie jest platformą e-commerce, to jednak oferuje funkcje, które umożliwiają łatwą integrację z popularnymi rozwiązaniami, takimi jak WooCommerce, PrestaShop, Shopify czy Allegro. Dzięki automatycznej synchronizacji danych o produktach, stanach magazynowych i zamówieniach, pozwala skutecznie zarządzać sprzedażą online. Symfonia Handel wspiera również obsługę dokumentów sprzedażowych, zarządzanie cenami i promocjami oraz oferuje zaawansowane narzędzia do raportowania i analizy.

Moduł Symfonia ERP WebAPI Handel daje szerokie możliwości integracji Symfonii ERP Handel z innymi systemami biznesowymi obsługującymi specjalistyczne procesy biznesowe, np. w handlu paliwami i olejami silnikowymi, w szpitalach, szkołach i uczelniach wyższych, stacjach diagnostycznych, bankach, kombinatach i korporacjach, warsztatach i salonach samochodowych czy super i hipermarketach. Dzięki temu możesz zautomatyzować wiele procesów i dostosować działanie systemu do indywidualnych wymagań Twojego przedsiębiorstwa.

Tak, oprogramowanie handlowe i magazynowe Symfonia Handel oferuje szerokie możliwości konfiguracji. Jego modułowa budowa pozwala na wybór tylko tych funkcji, które są Ci niezbędne. Możliwość tworzenia niestandardowych raportów zapewnia lepszy wgląd w procesy biznesowe, a integracja z innymi systemami gwarantuje szybki i bezbłędny przepływ informacji.

Z nami możesz więcej
Do Systemu symfonia handel polecamy

Szyte na miarę rozwiązania wspierające

Moduł 1

Usprawnia pracę wdziałach z dokumentami x i y i z albo w takich placówkach

Moduł 2

Usprawnia pracę wdziałach z dokumentami x i y i z albo w takich placówkach

Moduł 3

Usprawnia pracę wdziałach z dokumentami x i y i z albo w takich placówkach

Chcesz wdrożyć lub usprawnić moduł
Symfonia Handel

Napisz do nas!

Oddzwonimy do Ciebie w przeciągu 180 sekund.

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach

*Wyrażam zgodę na kontakt przez Positiv S.C., za pośrednictwem telefonu (połączenia telefoniczne, SMS, MMS), w celu przekazania informacji handlowych, w tym ofert Positiv S.C., na podany przez mnie numer telefonu.

Pobierz DEMO

i testuj oprogramowanie Symfonia za darmo

Oddzwonimy w przeciągu 180 sekund