fbpx

Symfonia
EDoręczenia

Łatwa w obsłudze, zawsze dostępna firmowa komunikacja cyfrowa!

  • Automatyczne pobieranie korespondencji
    Aplikacja na bieżąco odbiera wiadomości z usługi e-Doręczenia.

  • Uniwersalne archiwum dokumentów
    Pobrane i wysłane dokumenty są bezpiecznie przechowywane w module Archiwum, co ułatwia zarządzanie i wyszukiwanie.

  • Automatyczna weryfikacja adresu
    System samodzielnie sprawdza i pobiera aktualny adres korespondencyjny z BAE, wykorzystując NIP lub PESEL wraz z imieniem i nazwiskiem.

Zarządzaj korespondencją papierową i cyfrową prosto i efektywnie.

Zaufali nam:

Poznaj Symfonia eDoręczenia - pełna kontrola nad korespondencją

Spis treści

Jeśli w swojej firmie nadal korzystasz z papierowej korespondencji, na pewno dobrze znasz związane z nią wyzwania:

Uciążliwe wizyty na poczcie

Odbiór listów poleconych często bywa czasochłonny i niewygodny – zarówno dla Ciebie, jak i Twoich klientów.

Ryzyko zagubienia

Papierowa korespondencja łatwo może zaginąć, podobnie jak potwierdzenia odbioru.

Opóźnienia w umowach

Przesunięcia w dostarczaniu umów mogą negatywnie wpływać na terminowość kluczowych kontraktów.

Niepotrzebny druk tony dokumentów

Wydruk dużej liczby dokumentów generuje zbędne koszty i obciąża firmowe zasoby.

Zapewnij sobie wygodną obsługę korespondencji

Automatyczne pobieranie korespondencji

  • automatyczne pobieranie dokumentów,
  • organizacja korespondencji w jednym miejscu,
  • powiadomienia o nowej korespondencji,
  • przekazywanie dokumentów wprost ze skrzynki.

Integracja z pocztą polską

  • łatwe przekazywanie dokumentów na pocztę,
  • automatyczna obsługa adresów pocztowych,
  • wygodne rejestrowanie przesyłek.

Bezproblemowe wysyłanie dokumentów

  • szybkie i skuteczne wysyłanie pism do urzędów bez drukowania,
  • możliwość załączania dowolnych dokumentów PDF,
  • automatyczna archiwizacja wysłanych pism.

Weryfikacja i potwierdzenie odbioru

  • szybkie i skuteczne wysyłanie pism do urzędów bez drukowania,
  • możliwość załączania dowolnych dokumentów PDF,
  • automatyczna archiwizacja wysłanych pism.

Weryfikacja i potwierdzenie odbioru

  • szybkie i skuteczne wysyłanie pism do urzędów bez drukowania,
  • możliwość załączania dowolnych dokumentów PDF,
  • automatyczna archiwizacja wysłanych pism.

Zarządzanie dokumentacją w jednym miejscu

Archiwum dokumentów pozwala na stworzenie uniwersalnej struktury organizacyjnej, w której dokumenty można podzielić na działy, teczki, a nawet sprawy, logicznie łączące powiązane materiały. Dzięki temu:

  • wszystkie wiadomości są przechowywane centralnie,

  • dostęp do archiwum jest intuicyjny,

  • wyszukiwanie i kategoryzacja dokumentów stają się szybkie i proste.

Pełna kontrola nad dokumentami

Dzięki zaawansowanym, lecz prostym w obsłudze mechanizmom uprawnień, możesz precyzyjnie określić dostęp do dokumentów dla poszczególnych działów i pracowników.

Integracja z pocztą i automatyczne pobieranie

System automatycznie pobiera korespondencję, eliminując ryzyko jej utraty po 30 dniach. Ponadto, integracja z usługą pocztową umożliwia szybkie adresowanie przesyłek dzięki bazie adresowej BAE dostępnej w systemie.

 

Chcesz wdrożyć moduł Symfonia
eDoręczenia?

Masz pytania dotyczące wdrożenia ERP, optymalizacji procesów lub dostosowania rozwiązań IT do potrzeb Twojej firmy? Skontaktuj się z nami! Pomożemy Ci znaleźć idealne rozwiązanie.

Wiadomość z formularza zostanie wysłana na adres e-mail: kontakt@positiv.pl

Oddzwonimy do Ciebie w przeciągu 180 sekund.

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach

*Wyrażam zgodę na kontakt przez Positiv S.C., za pośrednictwem telefonu (połączenia telefoniczne, SMS, MMS), w celu przekazania informacji handlowych, w tym ofert Positiv S.C., na podany przez mnie numer telefonu.

Pobierz DEMO

i testuj oprogramowanie Symfonia za darmo

Oddzwonimy w przeciągu 180 sekund

0%