- +48 789 731 731
- Pon - Pt: 8:00-16:00
- ul. Krzywa 13, 60-118 Poznań
Symfonia eDoręczenia
- Home
- Produkty-symfonia
- Symfonia eDoręczenia
Symfonia
EDoręczenia
Łatwa w obsłudze, zawsze dostępna firmowa komunikacja cyfrowa!
Automatyczne pobieranie korespondencji
Aplikacja na bieżąco odbiera wiadomości z usługi e-Doręczenia.Uniwersalne archiwum dokumentów
Pobrane i wysłane dokumenty są bezpiecznie przechowywane w module Archiwum, co ułatwia zarządzanie i wyszukiwanie.Automatyczna weryfikacja adresu
System samodzielnie sprawdza i pobiera aktualny adres korespondencyjny z BAE, wykorzystując NIP lub PESEL wraz z imieniem i nazwiskiem.
Zarządzaj korespondencją papierową i cyfrową prosto i efektywnie.
Poznaj Symfonia eDoręczenia - pełna kontrola nad korespondencją
Spis treści
Jeśli w swojej firmie nadal korzystasz z papierowej korespondencji, na pewno dobrze znasz związane z nią wyzwania:
Uciążliwe wizyty na poczcie
Odbiór listów poleconych często bywa czasochłonny i niewygodny – zarówno dla Ciebie, jak i Twoich klientów.
Ryzyko zagubienia
Papierowa korespondencja łatwo może zaginąć, podobnie jak potwierdzenia odbioru.
Opóźnienia w umowach
Przesunięcia w dostarczaniu umów mogą negatywnie wpływać na terminowość kluczowych kontraktów.
Niepotrzebny druk tony dokumentów
Wydruk dużej liczby dokumentów generuje zbędne koszty i obciąża firmowe zasoby.
Zapewnij sobie wygodną obsługę korespondencji

Automatyczne pobieranie korespondencji
- automatyczne pobieranie dokumentów,
- organizacja korespondencji w jednym miejscu,
- powiadomienia o nowej korespondencji,
- przekazywanie dokumentów wprost ze skrzynki.
Integracja z pocztą polską
- łatwe przekazywanie dokumentów na pocztę,
- automatyczna obsługa adresów pocztowych,
- wygodne rejestrowanie przesyłek.
Bezproblemowe wysyłanie dokumentów
- szybkie i skuteczne wysyłanie pism do urzędów bez drukowania,
- możliwość załączania dowolnych dokumentów PDF,
- automatyczna archiwizacja wysłanych pism.

Weryfikacja i potwierdzenie odbioru
- szybkie i skuteczne wysyłanie pism do urzędów bez drukowania,
- możliwość załączania dowolnych dokumentów PDF,
- automatyczna archiwizacja wysłanych pism.
Weryfikacja i potwierdzenie odbioru
- szybkie i skuteczne wysyłanie pism do urzędów bez drukowania,
- możliwość załączania dowolnych dokumentów PDF,
- automatyczna archiwizacja wysłanych pism.


Zarządzanie dokumentacją w jednym miejscu
Archiwum dokumentów pozwala na stworzenie uniwersalnej struktury organizacyjnej, w której dokumenty można podzielić na działy, teczki, a nawet sprawy, logicznie łączące powiązane materiały. Dzięki temu:
wszystkie wiadomości są przechowywane centralnie,
dostęp do archiwum jest intuicyjny,
wyszukiwanie i kategoryzacja dokumentów stają się szybkie i proste.
Pełna kontrola nad dokumentami
Dzięki zaawansowanym, lecz prostym w obsłudze mechanizmom uprawnień, możesz precyzyjnie określić dostęp do dokumentów dla poszczególnych działów i pracowników.
Integracja z pocztą i automatyczne pobieranie
System automatycznie pobiera korespondencję, eliminując ryzyko jej utraty po 30 dniach. Ponadto, integracja z usługą pocztową umożliwia szybkie adresowanie przesyłek dzięki bazie adresowej BAE dostępnej w systemie.
Chcesz wdrożyć moduł Symfonia
eDoręczenia?
eDoręczenia?
Masz pytania dotyczące wdrożenia ERP, optymalizacji procesów lub dostosowania rozwiązań IT do potrzeb Twojej firmy? Skontaktuj się z nami! Pomożemy Ci znaleźć idealne rozwiązanie.
lub Wyślij e-mail