- Pon - Pt: 8.00 - 16.00
- ul. Krzywa 13, 60-118 Poznań
- +48 789 731 731
Symfonia B2B
- Home
- Produkty-symfonia
- Symfonia B2B
Platforma B2B Symfonia
Symfonia Platforma B2B to nowoczesne rozwiązanie wspierające zarządzanie sprzedażą w modelu B2B, zaprojektowane z myślą o wyższej jakości obsługi klienta i automatyzacji procesów handlowych.
- Automatyzacja procesów handlowych w modelu B2B
- Pełna integracja z systemem Symfonia Handel
- Szybki dostęp do danych bezpośrednio z poziomu ERP
- Usprawnienie obsługi klienta i minimalizacja błędów
Zarządzaj sprzedażą efektywnie – od momentu zapytania o ofertę aż po rozliczenie transakcji.
Jakie funkcjonalności zapewnia platforma Symfonia B2B?
Spis treści
Platforma B2B to zaawansowane rozwiązanie dedykowane producentom, dystrybutorom i hurtownikom, które znacząco upraszcza zarządzanie procesami sprzedażowymi. Dzięki automatyzacji powtarzalnych zadań pozwala zaoszczędzić czas, jednocześnie wprowadzając funkcjonalności samoobsługowe dla kontrahentów, co redukuje koszty operacyjne.
Zintegrowana z systemem ERP, umożliwia klientom łatwy dostęp do aktualnej oferty, sprawdzanie statusów zamówień oraz zarządzanie swoimi danymi. Dodatkowo pozwala właścicielom platformy na indywidualne ustalanie cen, rabatów i warunków handlowych, dostosowanych do potrzeb każdego klienta.
Symfonia B2B
Rozwiązanie dla Twojego biznesu, które umożliwia klientom łatwy dostęp do aktualnej oferty, sprawdzanie statusów zamówień oraz zarządzanie swoimi danymi. Dodatkowo pozwala właścicielom platformy na indywidualne ustalanie cen, rabatów i warunków handlowych, dostosowanych do potrzeb każdego klienta.
✅Lista i pełne dane produktów
Sam decydujesz, jaki asortyment będzie dostępny dla Twoich kontrahentów. Szczegółowa karta produktu umożliwia prezentację opisu, specyfikacji technicznej, dostępnych stanów magazynowych, zdjęć oraz numerów katalogowych towaru.
✅Dokumenty sprzedaży
Kontrahenci mogą w każdej chwili uzyskać dostęp do dokumentów sprzedażowych, takich jak faktury. W panelu administracyjnym mają możliwość przeglądania historii zamówień wraz z ich aktualnym statusiem, pobierania dokumentów rozliczeniowych oraz monitorowania dostępnego limitu kupieckiego.
✅Zapytania ofertowe i moduł handlowca
Platforma B2B pozwala na obsługę zapytań ofertowych w trybie online, zapewniając kontrahentom możliwość negocjowania cen przy większych zamówieniach bezpośrednio z dedykowanym opiekunem handlowym.
✅Obsługa zapytań o dostępność towaru
Jeśli chwilowo brakuje towaru lub jest na specjalne zamówienie, Twoi kontrahenci mogą zapytać o dostępność towaru, podając swój adres e-mail. Wszystkie przesłane zapytania od razu wyświetlą się w systemie.
✅Wiele koszyków
Proces zakupów w B2B często bywa czasochłonny. Aby temu zaradzić, klienci mogą swobodnie dodawać produkty do koszyków w dogodnym dla siebie czasie, a po skompletowaniu całego zamówienia – przesłać je do realizacji.
✅Subkonta
Administrator Platformy B2B ma możliwość definiowania poziomu uprawnień dla poszczególnych użytkowników systemu. Dzięki temu klienci otrzymują dostęp wyłącznie do informacji, które są dla nich istotne.
✅Przejrzysty i łatwy w obsłudze interfejs
Platforma B2B została zaprojektowana w formie przypominającej tradycyjny sklep internetowy, co zapewnia jej intuicyjną obsługę. Niezależnie od tego, czy kontrahenci korzystają z komputera stacjonarnego, czy urządzeń mobilnych, poruszanie się po systemie będzie dla nich proste i wygodne.
Zalety Symfonii B2B
To Ty wybierasz, które elementy wykorzystasz do zbudowania swojego procesu KSeF - my dostarczamy wszelkie niezbędne składniki i gwarantujemy integrację między nimi.

Optymalizacja kosztów
Symfonia Platforma B2B umożliwia kompleksową automatyzację procesów obsługi zamówień, co przekłada się na wymierne oszczędności. Wdrożenie tego rozwiązania pozwoli Ci obniżyć koszty operacyjne działu sprzedaży nawet o połowę.

Wzrost sprzedaży
Integracja systemu ERP z Platformą B2B pozwala usprawnić procesy sprzedażowe, skrócić czas realizacji zamówień i podnieść jakość obsługi klientów. W efekcie przyczynia się to do zwiększenia sprzedaży i poprawy wyników operacyjnych.

Krótszy czas realizacji zamówień
Dzięki pełnej integracji Platformy B2B z ERP wszystkie operacje w systemie są aktualizowane w czasie rzeczywistym. To pozwala znacząco skrócić czas realizacji zamówień – nawet o 50%.
Twój własny system B2B

✅ Łatwy Start
Nie musisz instalować dodatkowego oprogramowania. Wystarczy, że założysz konto i autoryzujesz swoją firmę w KSeF.
✅ Wygoda i łatwość obsługi
Wystawiasz i odbierasz faktury tak jak zwykle, a Symfonia KSeF działa w tle i wspiera cały proces komunikacji z Ministerstwem Finansów.
✅ Bezpieczeństwo pracy
Dzięki Symfonii KSeF nie wyślesz do Ministerstwa Finansów błędnych, niekompletnych lub zdublowanych faktur.
✅ Zawsze aktualna
Aktualizacja komunikacji z serwerami MF odbywa się na serwerach Symfonii, dzięki czemu zawsze masz dostęp do najnowszej wersji programu.
✅ Automatyzacja pracy w razie awarii
Symfonia KSeF automatycznie obsłuży procedury w przypadku awarii serwerów Ministerstwa Finansów.
✅ Porządek
Bez względu na to, z jakiej konfiguracji programów Symfonii korzystasz, masz dostęp do wszystkich danych swojej firmy w jednym miejscu.
Dopasuj produkty Symfonii i zbuduj swój własny ekosystem, który odpowie na potrzeby Twojego biznesu
To Ty wybierasz, które elementy wykorzystasz do zbudowania swojego procesu KSeF - my dostarczamy wszelkie niezbędne składniki i gwarantujemy integrację między nimi.
Jak to działa?
Symfonia Ekosystem KSeF to rozwiązanie obejmujące pełen proces obiegu faktur. Zarówno wysłanie jak i odbiór dokumentów we współpracy z KSeF przeprowadzisz bezpośrednio w aplikacjach Symfonii, bez potrzeby ciągłego logowania się do portalu Ministerstwa Finansów.
Dokumenty sprzedażowe wyślesz z modułu Symfonia Handel oraz Symfonia eBiuro zaraz po ich wystawieniu lub w ramach operacji zbiorczych spod kartoteki sprzedaży. Symfonia zadba o utworzenie odpowiedniej struktury XML i przekazanie faktury do KSeF Ministerstwa Finansów.
Dokumenty kosztowe możesz odebrać do modułu Symfonia Finanse i Księgowość lub Symfonia Handel prosto z Symfonii KSeF albo wcześniej przeprowadzić przez proces akceptacji w Symfonii eDokumenty (zależnie od wybranego modelu pracy i przyjętych w firmie procesów). Jeżeli pracujesz na aplikacji Symfonia eBiuro do dyspozycji masz uproszczony mechanizm akceptacji dokumentu.
Dokumenty towarowe, które powinny skutkować przyjęciami na magazynie, mogą zostać przyjęte w module Symfonia Handel lub Symfonia eBiuro i w ten sposób rozliczyć przyjęte dostawy, tworząc odpowiednie pozycje w kartotece towarów lub uzgadniając z istniejącymi.
Obejrzyj film i dowiedz się więcej
Najczęściej zadawane pytania
Od strony ekosystemu Symfonia KSeF jest aplikacją, która pośredniczy w przesyłaniu e-faktur do KSeF, jest więc ona w tym procesie niezbędna. Natomiast warto podkreślić, że Symfonia Handel i Symfonia KSeF współpracują ze sobą tak, by użytkownik wystawiający fakturę w systemie Handel nie musiał bezpośrednio korzystać z Symfonii KSeF – działa ona w tle jako w pełni zintegrowana usługa z Symfonią Handel.
Tak, Symfonia KSeF daje możliwość zbiorczego przesyłania e-faktur do KSeF.
Tak, Symfonia KSeF jako rozwiązanie natywne integruje się z oprogramowaniem Symfonia eDokumenty podobnie jak z innymi systemami Symfonii, tak aby maksymalnie ułatwić obsługę e-faktur oraz zautomatyzować ich obieg i przetwarzanie.
Symfonia KSeF pobiera automatycznie e-faktury bezpośrednio z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), nie ma więc znaczenia, jakie oprogramowanie przesłało fakturę sprzedażową do KSeF. Ponadto Symfonia KSeF ma własne API, które pozwala zintegrować to rozwiązanie z innym oprogramowaniem – w tym także z systemami pochodzącymi od różnych producentów rozwiązań IT.
Z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) e-faktury zakupowe są importowane do systemu Symfonia Finanse i Księgowość automatycznie za pośrednictwem aplikacji Symfonia KSeF. Trafiają one do bufora, podobnie jak importowane z KSeF e-faktury sprzedaży.
Jakie rozwiązanie rekomendowane jest do wystawiania niewielkiej liczby e-faktur
w nowym standardzie?
w nowym standardzie?
Dla podmiotów wystawiających niewielką liczbę faktur rekomendujemy system chmurowy Symfonia eBiuro. Przewidzieliśmy obsługę do 5 faktur miesięcznie bez żadnych opłat.
Dla podmiotów wystawiających niewielką liczbę faktur rekomendujemy wygodny i łatwy w obsłudze system chmurowy Symfonia eBiuro. Jeśli jednak mimo małej liczby faktur chcesz obsługiwać bardziej skomplikowane procesy sprzedaży – wybierz Symfonia Handel. W obu przypadkach bez żadnych opłat wyślesz lub odbierzesz z KSeF do 5 faktur miesięcznie.
Po utworzeniu organizacji w Symfonia KSeF dostajesz dostęp do pakietu 5. dokumentów, które możesz wykorzystać do wysyłki lub odbioru dokumentów z Krajowego Systemu e-Faktur. Ten bezpłatny pakiet będzie dla Ciebie odnawiany zawsze co 30 dni, ale niewykorzystane dokumenty nie przejdą na kolejny miesiąc – w każdym miesiącu możesz bezpłatnie wysłać lub odebrać do 5 dokumentów.
Chcesz wysyłać i odbierać faktury z KSeF za pomocą programów
Symfonii ?
Napisz do nas!
lub Wyślij e-mail