Symfonia HR Cloud

Aplikacja do współpracy z Symfonią ERP online do obsługi i samoobsługi spraw pracowniczych – składania wniosków, szkoleń, komunikacji wewnętrznej oraz rekrutacji.
Zarządzanie zasobami ludzkimi, szczególnie w większych firmach lub o rozproszonej strukturze, jest skomplikowanym wyzwaniem logistycznym. Systemy HRM powstały po to, by dzięki cyfryzacji dział HR mógł być w stałym kontakcie z pracownikiem, nawet w sytuacji pracy zdalnej czy zmianowej.
Dostęp do Symfonia ERP HRcloud poprzez dowolne urządzenia podłączone do internetu i wyposażone w przeglądarkę internetową lub aplikacje mobilną umożliwia wdrożenie w firmie samoobsługi pracowniczej (tzw. employee self-service).
Złożenie wniosku urlopowego, realizacja szkolenia czy dostęp do danych personalnych i dokumentów nie musi za każdym razem wiązać się z angażowaniem pracowników działu kadrowego. Pracownik może sam wykonać wiele zadań, niemalże od ręki i z dowolnego miejsca.
System Symfonia ERP HRcloud zbudowany jest z modułów, zintegrowanych i tworzących kompleksowy system do zarządzania rozwojem pracowników.
Moduł podstawowy służy do obsługi wniosków elektronicznych, zarządzania dokumentacją dotyczącą pracowników oraz zadaniami.
Dostęp do Symfonia ERP HRcloud poprzez dowolne urządzenia podłączone do internetu i wyposażone w przeglądarkę internetową lub aplikacje mobilną umożliwia wdrożenie w firmie samoobsługi pracowniczej (tzw. employee self-service). Złożenie wniosku urlopowego, realizacja szkolenia czy dostęp do danych personalnych i dokumentów nie musi za każdym razem wiązać się z angażowaniem pracowników działu kadrowego. Pracownik może sam wykonać wiele zadań, niemalże od ręki i z dowolnego miejsca.
Najważniejsze korzyści z wykorzystania HR Cloud w pracy to:
- Łatwe wdrożenie dzięki intuicyjnemu kreatorowi
- Dostęp do pełnej funkcjonalności systemu 24/7 dzięki aplikacji mobilnej
- Efektywna rekrutacja dzięki rozbudowanemu modułowi ATS
- Prosta i wygodna obsługa dzięki kafelkowemu interfejsowi
- Szybkie tworzenie wniosków poprzez wbudowany kreator
- Bezpieczeństwo danych dzięki powiązaniu z chmurą Microsoft Azure
- Możliwość synchronizacji danych urlopowych i osobowych z Symfonia ERP Kadry i Płace

Samoobsługa pracownicza to więcej czasu dla zespołu kadrowego!
Uzupełnieniem są 3 moduły specjalistyczne:
- Szkolenia:
W Symfonia HRcloud stworzysz szkolenia w formie e-learningów, bezpośrednio z aplikacji, za pomocą gotowych slajdów interaktywnych (np. tekst z obrazkiem, osadzenie filmu) lub poprzez generator e-learningów z prezentacji MS PowerPoint. System daje również możliwość tworzenia własnych testów wiedzy. Dodatkowo moduł pozwala na organizowanie szkoleń stacjonarnych, wskazywanie trenerów, ośrodków szkoleniowych czy udostępnianie dla uczestników dokumentacji, z którą powinni się zapoznać. - Komunikacja:
Zintegrujesz pracowników, tworząc platformę komunikacji wewnątrz firmy. Aplikacja zawiera czat, mailbox (wymiana wiadomości wewnątrz systemu), firmowe forum oraz dostęp do tworzenia grup projektowych. Dodatkowo program pozwala na organizowanie wydarzeń, publikowanie ogłoszeń czy prowadzenie własnych tablic pracowników, gdzie każdy z użytkowników może publikować własne posty a inni mogą komentować lub oznaczać swoje reakcje – podobnie jak ma to miejsce w mediach społecznościowych. - Rekrutacja:
Przeprowadzisz cały proces rekrutacji – od opublikowania ogłoszenia do zatrudnienia kandydata. Przesłane CV kandydatów są przechowywane w jednym miejscu, co daje możliwość szybszej analizy ich kompetencji. Dodatkowo, jeżeli kandydat wyrazi zgodę na udział w innych rekrutacjach danego pracodawcy, istnieje też możliwość przepisywania CV pomiędzy ogłoszeniami. System pozwala na archiwizację CV kandydatów lub trwałe ich usunięcie po zakończonej rekrutacji. Rozwiązanie daje możliwość połączenia z portalami pracuj.pl i GoldenLine. Uzupełnieniem są rozszerzone statystki dla każdej prowadzonej rekrutacji oraz system poleceń kandydatów.
ZAUFALI NAM
Nasi klienci


















