Doradztwo, wdrożenia i serwis SAGE 50C
Nasza firma zapewnia profesjonalną pomoc w procesie uruchomienia programów Sage Symfonia, Sage 50C oraz Sage Symfonia ERP każdemu naszemu Klientowi (zarówno z Poznania jak i spoza). Lata doświadczeń pozwoliły nam wypracować bardzo praktyczny i ergonomiczny system prowadzenia wdrożeń, który podzieliliśmy na 7 bardzo istotnych etapów. Każdy z tych etapów odgrywa kluczową rolę w procesie wdrożenia i sposób jego przeprowadzenia wpłynie na jego efekt końcowy.
Etapy wdrożenia
Etap 1
- Ustalenie rozmiaru wdrożenia [Planowane programy, ilości stanowisk, rozszerzenia funkcjonalne]
- Sprecyzowanie wymagań Klienta
- Weryfikacja środowiska sprzętowego u Klienta
Etap 2
- Optymalizacja zakresu wdrożenia
- Doradztwo w obszarze konfiguracji systemu
- Określenie szczegółów
Etap 3
- Oszacowanie kosztów wdrożenia
- Określenie czasu wdrożenia
- Przygotowanie harmonogramu wdrożenia
Etap 4
- Zakup oprogramowania Sage Symfonia/Sage Symfonia ERP
- Zakup motoru baz danych
- Uzupełnienie wymagań sprzętowych
- Zakup urządzeń dodatkowych [drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych itp.]
Etap 5
- Rozpoczęcie wdrożenia systemu [instalacja oprogramowania bazodanowego, instalacja programów Sage Symfonia/Sage Symfonia ERP]
- Utworzenie baz danych
- Konfiguracja oprogramowania
- Konfiguracja kopii bezpieczeństwa
Etap 6
- Testy wdrożonego systemu
- Szkolenie użytkowników systemu
- Praca równoległa [opcjonalnie]
Etap 7
- Ustalenie zasad dalszej współpracy z Klientem
- Przesłanie propozycji rozwiązania optymalnego
- Podjęcie decyzji przez Klienta [etap negocjacji]
- Opieka posprzedażowa
Warto dodać, że firma Positiv s.c. z Poznania, jako Złoty Autoryzowany Partner firmy Sage sp. z o.o. od 2007 roku, jest jedną z największych i najbardziej wykwalifikowanych firm w Polsce, świadczących usługi wdrożeniowe z zakresu Sage Symfonia oraz Sage Symfonia ERP (dawniej Forte). Nasz wieloosobowy i doświadczony dział programistyczny, ściśle współpracujący z wdrożeniowcami w naszej firmie zapewnia dodatkową możliwość nieograniczonego rozbudowywania wdrożonego systemu o kolejne funkcjonalności. Należy pamiętać, że taki model obsługi, czyli opieka jednej firmy nad całością systemu, to doskonały kierunek postępowania dla firm, które chcą sobie zapewnić komfort, ciągłość i bezpieczeństwo pracy.
