fbpx Skip to main content
X

    Skontaktuj się z nami

    Wypełnij poniższy formularz, nasz konsultant skontaktuje się niebawem


    Sage Symfonia 2.0 już jest!

    W dniu dzisiejszym pojawiła się w dystrybucji nowa wersja oprogramowania firmy Sage. Jest to długo wyczekiwana Sage Symfonia 2.0! Wraz z nią pojawiły się na rynku inne, fantastyczne produkty do których zakupu zachęcamy.

    Są to:

    • Sage Symfonia Start 2.0
    • Sage Connect
    • Sage Asystent
    • Integrator Symfonia SaldeoSMART

     

    Poniżej zmiany, które zostały wprowadzone do poszczególnych modułów:

     

    Sage Symfonia Start 2.0 Faktura:

    • Silnik bazy danych Pervasive 12 współpracujący z Windows 10
    • Import kursów walut zagranicznych z NBP
    • Pobieranie danych kontrahenta z GUS

    Sage Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość:

    • Silnik bazy danych Pervasive 12 współpracujący z Windows 10
    • Pobieranie danych kontrahenta z GUS

    Sage Symfonia Start 2.0 Handel:

    • Silnik bazy danych Pervasive 12 współpracujący z Windows 10
    • Import kursów walut zagranicznych z NBP
    • Pobieranie danych kontrahenta z GUS

    Sage Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość:

    • Silnik bazy danych Pervasive 12 współpracujący z Windows 10
    • Wiekowanie rozrachunków – raport służy do analizy rozrachunków, wiekowanie w siedmiu przedziałach czasu ustalonych przez użytkownika. Wiekowanie może odbywać się jako analiza wszystkich lub wybranych transakcji.
    • Pobieranie danych kontrahenta z GUS

    Sage Symfonia 2.0 Kadry i Płace:

    • Silnik bazy danych Pervasive 12 współpracujący z Windows 10

    Sage Symfonia 2.0 Handel (Sprzedaż) oraz Sage Symfonia 2.0 Handel (Sprzedaż i Magazyn):

    • Silnik bazy danych Pervasive 12 współpracujący z Windows 10
    • Import kursów walut zagranicznych z NBP
    • Pobieranie danych kontrahenta z GUS

    Sage Symfonia 2.0 Środki Trwałe:

    • Silnik bazy danych Pervasive 12 współpracujący z Windows 10

    Sage Connect

    • Funkcjonalność, która pozwala przesłać użytkownikowi z modułu handlowego dokumenty (np. faktury sprzedażowe) do modułu finansowo-księgowego w celu ich zaksięgowania. Dokumenty zostają zaksięgowane w module finansowo-księgowym. Jeżeli dokumenty zostaną zaksięgowane użytkownik modułu handlowego otrzymuje status, że jego wysłane dokumenty do modułu finansowo-księgowego zostały zaksięgowane. Statusy są widoczne w module handlowym.
    • Funkcjonalność dostępna jako płatna opcja do modułu głównego. Dostępna w Sage Symfonia Start 2.0 Faktura, Sage Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość, Sage Symfonia Start 2.0 Handel, Sage Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość, Sage Symfonia 2.0 Handel (Sprzedaż), Sage Symfonia 2.0 Handel (Sprzedaż i Magazyn)

    Sage Asystent

    • Aplikacja dla biur rachunkowych umożliwiająca sprawne zarządzanie dostępami pracowników biura do aplikacji Sage oraz szybką i sprawną pracę z wieloma Klientami jednocześnie, m.in. zapewniając uruchomienie aplikacji Sage z poziomu listy Klientów, bez konieczności ponownego logowania do właściwego modułu.
    • Aplikacja dostępna jako płatne rozszerzenie do pakietów dla biur rachunkowych oraz do pojedynczych licencji dla biur rachunkowych. Brak limitu stanowisk, limitu użytkowników i ograniczenia do linii produktowej – Klient kupuje rozszerzenie jeden raz i może wykorzystywać jego funkcjonalność do współpracy z modułami MKP, FKP, FKF, KDP, KDF, STP, STF niezależnie od liczby stanowisk i liczby użytkowników.
    • Uprawnione do składania zamówień na Sage Asystenta są tylko i wyłącznie biura rachunkowe, które w klasyfikacji prowadzonej działalności w KRS lub CEIDG mają na pierwszym miejscu wpis

    Integrator Symfonia SaledoSMART

    • Integrator został podniesiony do współpracy z FKP 2016.5 i MKP 2016.5
    • Integrator zachowuje również współpracę z FKP 2016.a i  MKP 2016.b. W instrukcji wdrożeniowej jest informacja co należy doinstalować (z podanym linkiem do pobrania) dla współpracy z MKP 2016.b.

    Nasi klienci

    Zróbmy razem coś wielkiego

      * pola obowiązkowe



      Oddzwonimy
      w 3 minuty!

      Zostaw swój numer telefonu.
      Oddzwonimy w 3 minuty**

        * pole obowiązkowe
        ** w dni robocze, w godzinach 8:00 - 16:00