UWAGA! Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci komfortu przy przeglądaniu serwisu i korzystania z dostępnych usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz w dowolnym momencie zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o sposobie ich użycia.

Dowiedz się więcej o polityce cookies.Zamknij

Opieka serwisowa

Każdy wdrożony system, jeżeli ma działać niezawodnie, musi być odpowiednio serwisowany. Odpowiednio, czyli regularnie i sumiennie tak, aby przede wszystkim zapobiegać ewentualnym jego awariom, a nie tylko je usuwać wraz ze skutkami.

Z naszymi Klientami współpracujemy na dwa różne sposoby. Pierwszym jest obsługa incydentalna, drugim zaś współpraca wspierana umową serwisową. Poniżej krótko opisaliśmy obie formy współpracy w postaci tabeli porównawczej.

Porównanie sposobów współpracy z Klientami

 

Nazwa pozycji Obsługa incydentalna Umowa serwisowa
Gwarancja szybkiej reakcji na zgłoszenie Klienta NIE TAK
Bezpośredni dostęp do konsultantów NIE TAK
Dedykowany adres e-mail  NIE TAK
Priorytetowa obsługa zgłoszeń NIE TAK
Bezpłatne konsultacje telefoniczne NIE TAK
Opłata związana z gotowością NIE TAK
Niższe koszty serwisu NIE TAK
Brak comiesięcznych zobowiązań finansowych związanych z serwisem TAK NIE
Wsparcie u producenta oprogramowania TAK TAK
Pomoc przy naprawie baz danych TAK TAK
Pomoc zdalna rozliczana co 30 minut NIE TAK
Pomoc zdalna rozliczana co 60 minut TAK NIE
Niższa stawka za godzinę serwisową NIE TAK

 

Powyższe zestawienie wskazuje wyraźnie, że współpraca wspierana umową serwisową to najlepszy sposób na zapewnienie naszym Klientom najwyższego standardu obsługi oraz poczucia bezpieczeństwa. Klienci posiadający podpisaną umowę serwisową z naszą firmą nie muszą się martwić o działanie systemu w swojej firmie, a tym samym mogą skoncentrować się na rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

 

Please wait